;
coinex

آیا مدل Baby NSX، هوندا یک جانشین لایق برای رودستر S2000 خواهد بود؟

 

هوندا. این مدل می تواند به عنوان یک جانشین خوب برای هوندا رودستر S2000 در سال 2018 معرفی شود.

شایعات جدیدی درباره هوندا مدل  Baby NSX منتشر شده است، و با استناد به برخی از گزارشات رسیده، این ماشین انتقال قدرت هیبریدی خواهد داشت.

برطبق گزارش های اخیر، این مدل می تواند به عنوان یک جانشین خوب برای هوندا رودستر S2000 در سال 2018 معرفی شود. در شایعات قبلی شنیده شده بود که هوندا می خواهد با بنمایش درآوردن یک نسخه مفهومی از این مدل در نمایشگاه خودروی سالیانه لوس آنجلس که بزودی در ماه نوامبر برگزار می شود همه را شگفت زده کند.

مطمئنا موتور چهار سیلندر توربو شارژ 2 لیتری آن، دقیقا مثل همان موتوری است که در هوندا سویک (Civic) نوع R بکار گرفته شده است.

به نظر می رسد که قوانین و مقررات مربوط به انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای، این کمپانی ژاپنی را مجبور کرده موتور توربو آن را تا ظرفیت 1.5 لیتر کوچک کند، که در هنگامی که با یک موتور الکتریکی جفت شود، قدرتی در حدود 300 اسب بخار تولید خواهد کرد.

عنوان عجیب و غریب جانشین رودستر S2000، بِیبی NSX، بعنوان یک ماشین کوپه در دسترس قرار می گیرد. که بنظر می رسد با خودروهای اسپورت سایز متوسطی چون پورشه کیمن (Cayman)، آئودی TT، بی ام دبلیو Z4 و آلفا رومئو 4C قابل رقابت باشد. حتی هیجان انگیزتر اینکه فن آوری فرمول 1 با Baby NSX ترکیب خواهد شد که این شروع توسعه همکاری دو شرکت غول خودرو سازی مک لارن و هوندا بر سر طرح فرمول 1 است.

اگر خوش شانس باشیم اولین مدل مفهومی Baby NSX را تا حدودا یک ماه دیگر می توانیم مشاهده کنیم.

موتور چهار سیلندر توربو شارژ 2 لیتری آن، دقیقا مثل همان موتوری است که در هوندا سویک(Civic) نوع R بکار گرفته شده است.

.

منبع: autoguide


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر