;
coinex

عرضه ی میزو پرو ۵ تا چه زمانی به تعویق می افتد؟

میزو پرو ۵. ماه گذشته هنگامی که میزو از پرو ۵ (Pro 5) گرانترین گوشی هوشمندش خبر داد، این شرکت گفت که این گوشی در ۱۲ اکتبر در دسترس قرار می گیرد.

ماه گذشته هنگامی که میزو از پرو ۵ (Pro 5) گرانترین گوشی هوشمندش خبر داد، گفت که این گوشی در ۱۲ اکتبر در دسترس قرار می گیرد. با این حال به نظر می رسد که میزو مجبور شده که راه اندازی این گوشی جدید را به تاخیر بیندازد.

با توجه به یک وبسایت چینی Mobile-dad، گردبادی که اخیرا در جنوب چین آمد خط تولید میزو را تحت تاثیر قرار داد. در نتیجه انتظار می رود که این گوشی پرو ۵ در نوامبر منتشر شود. به بیان دقیقتر اینکه این گوشی چه زمانی در چین در دسترس قرار می گیرد کاملا مشخص نیست و روشن نیست که آیا این گوشی به زودی در هر جای دیگری راه اندازی می شود یا خیر.

این گوشی اندروید لالی پاپ سفارشی شده با رابط فلایم ۵ میزو (Flyme 5) را اجرا می کند. میزو پرو ۵ یک گوشی هوشمند خیلی بزرگ ساخته شده از فلز است که دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی می باشد. این دیوایس اتصال LTE، های فای، یک دوربین جلوی ۵ مگا پیکسلی، دوربین عقب ۲۱ مگا پیکسلی و یک پردازنده ی اگزینوس ۷۴۲۰  هشت هسته ای سامسونگ (همان پردازنده ای که در گلکسی اس۶ و گلکسی نوت۵ به کار رفته است) را به نمایش می گذارد.

این گوشی میزو پرو ۵ در دو نوع فروخته می شود: یکی با ۳ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت فضای ذخیره سازی به قیمت حدود ۴۳۹ دلار و دیگری با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگا بایت فضای ذخیره سازی به قیمت حدود ۴۸۶ دلار.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر