;
coinex

آپدیتی جدید برای ویژگی Glance screen در گوشی های لومیا 950 و لومیا 950XL

همه چیز به ماه ژوئن 2013 بر می گردد، زمانی که ویژگی گلنس اسکرین (Glance screen) برای ویندوز فون و بر روی گوشی هوشمند نوکیا لومیا 925 معرفی شد. در آن موقع این ویژگی باعث می شد که در هنگامی که گوشی در حالت قفل قرار دارد، بر روی صفحه نمایش گوشی، ساعت و نوتیفیکیشن ها به نمایش در بیاید. برای قفل کردن گوشی نیز تنها کافی بود تا بر روی صفحه نمایش دو بار تپ نمایید، به همین سادگی!

همه چیز به ماه ژوئن 2013 بر می گردد، زمانی که ویژگی گلنس اسکرین (Glance screen) برای ویندوز فون و بر روی گوشی هوشمند نوکیا لومیا 925 معرفی شد.

این ویژگی باعث می شد که در هنگامی که گوشی در حالت قفل قرار دارد، بر روی صفحه نمایش گوشی، ساعت و آیکون نوتیفیکیشن ها به نمایش در بیاید. برای قفل کردن گوشی نیز تنها کافی بود تا بر روی صفحه نمایش دو بار تپ نمایید، به همین سادگی!

در طول این سال هایی که از زمان تولد این ویژگی می گذرد، گلنس اسکرین شاهد بهبودهایی در روند خود بوده است، از اضافه شدن آب و هوا گرفته تا اطلاعاتی مربوط به سلامت و تندرستی تان.

حال با آمدن گوشی های مایکروسافت لومیا 950 و مایکروسافت لومیا 950XL، ویژگی قابل اعتماد گلنس اسکرین، باز هم یک آپدیت جدید دریافت کرده است. یک اسکرین شات که از صفحه نمایش لومیا 950XL در مایکروسافت استور گرفته شده است، به خوبی تنظیمات انتخاب های در دسترس برای این ویژگی را به نمایش می گذارد.

کاربران از این پس قادر خواهند بود که مدت زمان به نمایش درآمدنِ زمان و سایر محتوای به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش گوشی در حالت قفل (گلنس اسکرین) را تعیین نمایند. یک حالت انتخاب جدید نیز به کاربران اجازه می دهد که رنگ تصویر به نمایش درآمده در این حالت را تعیین نمایند. طبق معمول نیز یک سری دکمه در صفحه تنظیمات گلنس اسکرین وجود دارد که محتوای به نمایش گذاشته شده بر روی صفحه قفل را تعیین می کنند، این محتوا شامل تاریخ، آیکون نوتیفیکیشن ها و وضعیت دقیق برنامه است.

با تمام سادگی و سهولتی که ویژگی گلنس اسکرین دارد اما به خوبی مورد استقبال کاربران ویندوز فون قرار گرفته و مدل های مختلفی از این ویژگی در برخی از گوشی های هوشمند اندرویدی و توسط سازندگانی همانند موتورولا به خدمت گرفته شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر