;
coinex

آیا اندروید لالی پاپ بین کاربران اندرویدی محبوب است؟

آیا لالی پاپ بین کاربران اندرویدی محبوب است؟

در حالی که بسیاری از شما در حال حاضر منتظر مجموعه اندروید 6.0 مارشمالو، که با عرضه دستگاه های نکسوس منتشر شد، هستید، گوگل به طور رسمی آمار توزیع نسخه های اندروید خود را برای ماه اکتبر منتشر کرد.

بر اساس اولویت بندی و مرتب کردن آمار پیشرفت گزارش شده، که دستگاه های فعال اندرویدی که به تازگی با فروشگاه گوگل و نسخه پلت فرم فعلی خود را پینگ شده اند را نشان می دهند، می توان میزان محبوبیت نسخه های اندروید را در بین کاربرانش بررسی کرد.
یک ماه از سالگرد انتشار نسخه لالی پاپ گذشته، ممکن است فکر کنید پیشرفت بهتری داشته است، اما باید بگوییم در حال حاضر اجرای آن تنها بر روی 23.5 در صد از دستگاه های اندرویدی فعال فعلی مشاهده شده است. با توجه به تمام مشکلات به ستوه آورنده لالی پاپ از زمان آغاز انتشار آن تا کنون، ما فکر می کنیم احتمالا بسیاری از شما بهتر است که آن را به نسخه دیگری تغییر دهید.
آمار دیگر نشان می دهد که کیت کت هنوز با سهم 38 درصدی در بین کاربران، پیشرو است و Jelly Bean با 30.2 درصد در مقام دوم می باشد. حتما می پرسید مارشمالو چطور؟ این نسخه حتی در لیست کنونی وجود ندارد، اما می توان پیش بینی کرد که در آمار توزیع ماه بعد، یا شاید دو ماه بعد، احتمالا ارقام توزیع را دگرگون خواهد ساخت.

.

منبع: phandroid


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر