;
coinex

پشتیبانی محصولات قدیمی تر اپل از آخرین نسخه بلوتوث

بلوتوث 4.2 یک افزایش سرعت 2.5 برابری و ظرفیت 10 برابری در انتقال داده ها را به ارمغان می آورد و همچنین باعث امنیت بیشتر در حریم خصوصی افراد می شود.

در یک حرکت خاص، اپل پس از رونمایی از برند جدید خانواده آیفون 6S، بی سروصدا و به آرامی پشتیبانی از بلوتوث 4.2 را برای مدل های قدیمی تر سری آیفون 6 و آیپد ایر 2 را آغاز کرد. برگردیم به سال 2014، هنگام راه اندازی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس که با امکان پشتیبانی از بلوتوث 4.0 معرفی شدند. درحالی که اکنون به نظر می رسد که اپل قصد دارد گوشی ها و دیگر سخت افزارش را به آخرین بلوتوث استاندارد 4.2 مجهز کند. بطور طبیعی خانواده آیفون 6S با همان اتصالات بلوتوث 4.2 می آیند.

حال باید دید که داشتن این آخرین نسخه از تنظیمات بلوتوث چه فوایدی دارد که اپل اینگونه درتلاش برای ارتقا دادن گوشی هایش به آن می باشد. در جواب این سوال باید گفت که بلوتوث 4.2 یک افزایش سرعت 2.5 برابری و ظرفیت 10 برابری در انتقال داده ها را به ارمغان می آورد و همچنین باعث امنیت بیشتر در حریم خصوصی افراد می شود.

انتظار می رود که راه اندازی بلوتوث 4.2 همزمان با رونمایی از کیبورد اپل که بلوتوث 4.2 را پشتیبانی می کند، مجیک موس و مجیک ترک پد اپل صورت گیرد. البته در این زمان شاهد خواهیم بود که آیپد ایر، آیپد مینی 2 و آیفون 5S، همان بلوتوث 4.0 را پشتیبانی می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر