;
coinex

شایعه شده است که گوشی بلک بری Priv به قیمت 630 دلار عرضه خواهد شد

شایعه شده است که گوشی بلک بری Priv به قیمت 630 دلار عرضه خواهد شد

فاش کننده ی معروف چینی @Leakslfy در صفحه اختصاصی خود در Webio (شبکه اجتماعی چینی ها) خود نوشته است که اطلاعات جدیدی راجع به  گوشی بلک بری  Priv (که قرار است در چین عرضه شود) در اختیار دارد. مطابق اطلاعات او این گوشی اندرویدی به قیمت 3999 یوان و معادل 630 دلار آمریکا عرضه خواهد شد. John Chen مدیر عامل شرکت بلک بری هفته ی پیش تایید کرد که این گوشی جدید دستگاهی سطح بالا خواهد بود و قیمت آن نیز مانند مدلش، بالا خواهد بود. او همچنین اشاره کرد که شرکت برنامه هایی را برای فروش قسطی به مشتریان ارائه خواهد کرد.

گوشی بلک بری انتظار می رود که صفحه نمایش 5.4 اینچی و رزولوشن 2560*1440 کواد اچ دی داشته باشد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 808 و پردازنده ی 6 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 418، تامین می شود. دوربین اصلی گوشی 18 مگاپیسلی و دوربین جلوی آن نیز 5 مگاپیکسل خواهد بود. سیستم عامل اندرویدی که در گوشی Berry استفاده خواهد شد شایعه شده است که در نوامبر برای مدتی در دسترس قرار خواهد گرفت. تاریخ انتشار واقعی برای بلک بری بسیار مهم است چرا که شرکت علاقه دارد تا در زمان تعطیلات این گوشی در فروشگاه ها وجود داشته باشد. گوشی تا کنون مورد تایید Bluetooth SIG قرار گرفته است و متنطر صدور گواهینامه ی FCC می باشد.

رویداد رسانه ای بعدی بلک بری که دعوتنامه ی آن نیز منتشر شده است، بدون شک به منظور پرده برداری از گوشی بلک بری Priv خواهد بود. شاید خیلی ها رویای داشتن این گوشی را داشته باشند و ما از همین جا این نوید را به آن ها می دهیم که در تعطیلات کریسمس می توانند این گوشی را در دستان خود بگیرند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر