;
coinex

تایید سامسونگ گلکسی گرند آن توسط آژانس رگولاتوری چینی

گوشی هوشمند گلکسی گرند آن (Grand On) سامسونگ با شماره مدل SM-G5500 توسط آژانس رگولاتوری چینی - TENAA - تایید شد و بر طبق معمول نیز، اطلاعات منتشر شده توسط این آژانس شامل مشخصات و تصاویر مربوط به این گوشی می باشد و ما نیز در ادامه آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گوشی هوشمند گلکسی گرند آن (Grand On) سامسونگ با شماره مدل SM-G5500 توسط آژانس رگولاتوری چینی – TENAA – تایید شد و بر طبق معمول نیز، اطلاعات منتشر شده توسط این آژانس شامل مشخصات و تصاویر مربوط به این گوشی می باشد و ما نیز در ادامه آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

این گوشی از یک صفحه نمایش 5.1 اینچی به همراه رزولوشن 720 در 1080 بهره می برد. قدرت پردازشی این گوشی را یک پردازنده 2 هسته ای 1.2 گیگاهرتزی بر عهده دارد و بر خلاف شایعات قبلی که اکسیناس 3475 (Exynos 3475) را به این گوشی نسبت می داد، نامی از کمپانی سازنده این پردازنده به میان نیامده است. براساس همین شایعات گفته می شد که پردازنده ای 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.3 گیگاهرتز به این گوشی قدرت می بخشد. همچنین این گوشی از 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره مند است و البته برای آن هایی که به دنبال ظرفیت های بیشتری می گردند باید گفت که این حافظه توسط یک کارت میکرو اس دی می تواند تا 128 گیگابایت نیز افزایش یابد.

بگذارید در اینجا یک پرانتز باز کنیم و در رابطه با یک سری از بدیهیات سخن بگوییم. قبل از آن که سایر مشخصات این گوشی را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم مسلماً خودتان نیز به این نکته پی برده اید که با این مشخصات، گوشی گلکسی گرند آن، یک گوشی هوشمند پایین رده بوده و طبیعتاً در محدوده گوشی های پایین رده قیمت گذاری می شود، اما در حالی که هیچ شایعه ای مبنی بر قیمت گلکسی گرند آن سامسونگ به گوش نرسیده است، یک سایت واردات-صادرات هندی به نام زاوبا (Zauba)، این گوشی را با قیمت 104 دلار در لیست گوشی هایش قرار داده است. در حالی که هنوز یک قیمت مشخص برای خرده فروشی این گوشی تعیین نشده است، اما با توجه به قیمت مذکور، انتظار می رود قیمت این گوشی نیز در همین محدوده برچسب گذاری گردد.

حال دوباره به لیست مشخصات این گوشی پایین رده باز می گردیم. گلکسی گرند آن سامسونگ از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو - که قابلیت عکس سلفی و ویدیو چت را برای کاربر به ارمغان می آورد – بهره مند است. این گوشی ازTD-LTE, LTE FDD, GPRS  و شبکه های EDGE پشتیبانی می کند، همچنین سیستم عامل آن نیز اندروید 5.1 می باشد. گفته می شود که این گوشی از یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی خود را تامین می کند و این در حالی است که این مشخصه در لیست مشخصات درز شده در TENAA به چشم نمی خورد.

حال دوباره به لیست مشخصات این گوشی پایین رده باز می گردیم. گلکسی گرند آن سامسونگ از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو – که قابلیت عکس سلفی و ویدیو چت را برای کاربر به ارمغان می آورد – بهره مند است. این گوشی ازTD-LTE, LTE FDD, GPRS  و شبکه های EDGE پشتیبانی می کند، همچنین سیستم عامل آن نیز اندروید 5.1 می باشد. گفته می شود که این گوشی از یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی خود را تامین می کند و این در حالی است که این مشخصه در لیست مشخصات درز شده در TENAA به چشم نمی خورد.

حال که گلکسی گرند آن سامسونگ مجوز های لازم را از این آژانس رگولاتوری چینی دریافت کرده است، به نظر می رسد که به زودی شاهد رونمایی رسمی از این گوشی خواهیم بود. در ضمن، این نکته را نیز در نظر داشته باشید که این همان گوشی هوشمندی است که شایعه شده بود سامسونگ گلکسی O5 باشد. یک مدل دیگر از این سری، سامسونگ گلکسی O7 (با شماره مدل SM-G600) نام دارد که با نام سامسونگ گلکسی گرند مگا آن (Grand Mega On) نیز شناخته می شود و به نظر می رسد که این مدل، یک فبلت پایین رده با صفحه نمایش 5.5 اینچی و با کیفیت HD باشد.

در ادامه تصاویری از گوشی پایین رده سامسونگ گلکسی گرند آن را مشاهده می کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر