;
coinex

پیش نمایشی از آنچه که در نمایشگاه اتوموبیل توکیو 2015 خواهید دید

نمایشگاه اتوموبیل توکیو در اواخر ماه آینده با بنمایش درآمدن خودروهای جنون آمیزی در این شهر آغاز خواهد شد. نمایشگاه اتوموبیل توکیو معمولا یکی از جالب ترین و سورئال ترین نمایشگاه های خودرویی است که در دنیا برگزار می گردد. معمولا همیشه در آنجا مدل های نسل بعدی نشان داده می شوند و اکثر اوقات طرح های مفهومی اصیل با طراحی های غیر معمول چشم بازدید کنندگان را به بازی می گیرد.

نمایشگاه اتوموبیل توکیو در اواخر ماه آینده با بنمایش درآمدن خودروهای جنون آمیزی در این شهر آغاز خواهد شد. نمایشگاه اتوموبیل توکیو معمولا یکی از جالب ترین و سورئال ترین نمایشگاه های خودرویی است که در دنیا برگزار می گردد. معمولا همیشه در آنجا مدل های نسل بعدی نشان داده می شوند و اکثر اوقات طرح های مفهومی اصیل با طراحی های غیر معمول چشم بازدید کنندگان را به بازی می گیرد.

در این نمایشگاه کمپانی هایی چون نیسان، تویوتا، مزدا، هوندا، میتسوبیشی، سوزوکی و مدل هایی که با سلیقه مردم ژاپن همخوانی دارد، آخرین محصولات خود را به نمایش می گذارند. در اینجا قصد داریم تا تعدادی از این کمپانی های شرکت کننده دراین رویداد و محصولاتی را که قرار است با آن فخر فروشی کنند را به شما معرفی کنیم. در آینده ای نه چندان دور، هنگام برگزاری نمایشگاه توکیو جزئیات بیشتری را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

.

Honda

Honda   FCV : به دنبال مدل FCX، هوندا یک خودرو پیل سوختی هیدروژنی جدید و پیشرفته تر را در توکیو معرفی خواهد کرد. برخلاف ماشین های قدیمی تر، به نظر می رسد که این مدل برای تولید انبوه در دسترس دوستداران قرار بگیرد.

FCV : به دنبال مدل FCX، هوندا یک خودرو پیل سوختی هیدروژنی جدید و پیشرفته تر را در توکیو معرفی خواهد کرد. برخلاف ماشین های قدیمی تر، به نظر می رسد که این مدل برای تولید انبوه در دسترس دوستداران قرار بگیرد.

.

Lexus

Lexus  Lexus RX : بخش لوکس تویوتا، با یک مدل جدید SUV بنام RX با یک سالن GS بروزرسانی شده وسیع به این کارزار وارد خواهد شد. اما این همه چیزی نیست که خواهیم دید. ما منتظر یک ماشین لوکس مفهومی مرموز هستیم که به نسل بعدی لکسوس هایی که در سال آینده وارد می شوند اشاره خواهد داشت.

Lexus RX : بخش لوکس تویوتا، با یک مدل جدید SUV بنام RX با یک سالن GS بروزرسانی شده وسیع به این کارزار وارد خواهد شد. اما این همه چیزی نیست که خواهیم دید. ما منتظر یک ماشین لوکس مفهومی مرموز هستیم که به نسل بعدی لکسوس هایی که در سال آینده وارد می شوند اشاره خواهد داشت.

.

Mazda

Mazda  Mazda sports car concept : در اوایل این ماه، مزدا یک تیزر تبلیغاتی از یک ماشین اسپرت دو در براق نشان داد که شایعه شده است که احتمالا یک مدل جدید بنام RX8 می باشد و به احتمال زیاد از فن آوری موتورهای دوار (یا موتور وانکل) بهره برده است.

Mazda sports car concept : در اوایل این ماه، مزدا یک تیزر تبلیغاتی از یک ماشین اسپرت دو در براق نشان داد که شایعه شده است که احتمالا یک مدل جدید بنام RX8 می باشد و به احتمال زیاد از فن آوری موتورهای دوار (یا موتور وانکل) بهره برده است.

.

Mitsubishi

Mitsubishi  میتسوبیشی EX : یک ماشین SUV کوچک با انتقال قدرت تمام الکتریکی که به طور مختصر در خبرهای دیروز تکرا به آن پرداخته شد. طراحی آن مستقیما به نسل بعدی ASX اشاره دارد.

میتسوبیشی EX : یک ماشین SUV کوچک با انتقال قدرت تمام الکتریکی که به طور مختصر در خبرهای دیروز تکرا به آن پرداخته شد. طراحی آن مستقیما به نسل بعدی ASX اشاره دارد.

.

Nissan

Nissan  Nissan Teatro for Dayz : این جعبه کوچک یک طرح مفهومی کاملا دیجیتالی است که این عکسها حتی طراحی داشبورد، درها و جزئیات آنرا نشان می دهد.

Nissan Teatro for Dayz : این جعبه کوچک یک طرح مفهومی کاملا دیجیتالی است که این عکسها حتی طراحی داشبورد، درها و جزئیات آنرا نشان می دهد.

.

Subaru

Subaru  Subaru Impreza و Viziv concepts : سوبارو طرحی مفهومی از نسل بعدی امپرزا را در توکیو به نمایش خواهد گذاشت و یک مدل مفهومی جدید از SUV که پیش نمایشی از هر دو مدل، وجود تکنولوژی راننده خودکار را در آنها تائید می کند.

Subaru Impreza و Viziv concepts : سوبارو طرحی مفهومی از نسل بعدی امپرزا را در توکیو به نمایش خواهد گذاشت و یک مدل مفهومی جدید از SUV که پیش نمایشی از هر دو مدل، وجود تکنولوژی راننده خودکار را در آنها تائید می کند.

.

Suzuki

Suzuki   Suzuki Ignis : این محصول جدید نسخه آماده شده ای از این شرکتی به نام ایگنس است. یک ماشین خانوادگی مینیاتوری با طراحی زیبا و سقف قابل جمع شدن می باشد.

Suzuki Ignis : این محصول جدید نسخه آماده شده ای از این شرکتی به نام ایگنس است. یک ماشین خانوادگی مینیاتوری با طراحی زیبا و سقف قابل جمع شدن می باشد.

.

Toyota

Toyota     Toyota S-FR coupe, FCV Plus, Kikai and robot : تویوتا با نشان دادن یک مدل کوچک MX-5، طراحی مدل کوپه خود را در نمایشگاه توکیو به رخ رقبایش می کشد.

 Toyota S-FR coupe, FCV Plus, Kikai and robot : تویوتا با نشان دادن یک مدل کوچک MX-5، طراحی مدل کوپه خود را در نمایشگاه توکیو به رخ رقبایش می کشد. در کنار این مدل طرح های کانسپت دیوانه کننده و همچنین یک ربات 10 سانتی متری که می تواند با شما در ماشینتان صحبت کند. احتمالا نمایشگاه توکیو یکی از زیباترین رویدادها در نوع خود باشد. برای دنبال کردن این خبرهای هیجان انگیز با تکرا همراه باشید.

در کنار این مدل طرح های کانسپت دیوانه کننده و همچنین یک ربات 10 سانتی متری که می تواند با شما در ماشینتان صحبت کند. احتمالا نمایشگاه توکیو یکی از زیباترین رویدادها در نوع خود باشد. برای دنبال کردن این خبرهای هیجان انگیز با تکرا همراه باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: autoexpress


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر