coinex
راهنمای خرید تکراتو

ریموت کنترل یونیورسال PS4 رسما معرفی شد

سونی با ساخت پلی استیشن 4 بیشتر معایبی را که در پلی استیشن 3 بود را برطرف کرد. اما هیچ کس منکر این نخواهد بود که یکی از مشکلات کوچکی که در آن وجود دارد، نبود یک ریموت کنترل استاندارد است و دلیل این قضیه این است که PS4 برخلاف دیگر دستگاه های صوتی تصویری که شما دارید، سنسور مادون قرمز ندارد، این مشکل به نظر می رسد که شما بخواهید به تماشای یک فیلم بلو ری (Blu-ray) بنشینید بدون اینکه کنترلی در دست داشته باشید!

سونی با ساخت پلی استیشن 4 بیشتر معایبی را که در پلی استیشن 3 بود را برطرف کرد. اما هیچ کس منکر این نخواهد بود که یکی از مشکلات کوچکی که در آن وجود دارد، نبود یک ریموت کنترل استاندارد است و دلیل این قضیه این است که PS4 برخلاف دیگر دستگاه های صوتی تصویری که شما دارید، سنسور مادون قرمز ندارد، این مشکل به نظر می رسد که شما بخواهید به تماشای یک فیلم بلو ری (Blu-ray) بنشینید بدون اینکه کنترلی در دست داشته باشید!

در حال حاضر شما می توانید با پرداخت تنها 30 دلار این مشکل را رفع کنید. سونی ریموت بلوتوث رسمی PS4 خود را اعلام کرد، که به شما اجازه کنترل و تماشای بلو-ری ها و فیلم های سرویس های استریمینگ نظیر نت فلیکس، یوتیوب و HBO Go را می دهد.

برخلاف ریموت کنترل اصلی PS3 که سونی آن را سال پیش به فروش رساند – شاید لازم به ذکر نباشد که این کنترل با PS4 کار نمی کند – این ریموت کنترل جدید می تواند دستگاه های دیگرتان مثل تلویزیون، رسیور و … را نیز کنترل نماید. همین ویژگی باعث می شود که این ریموت بتواند اسماً لقب “ریموت کنترل یونیورسال” را از آن خود نماید، اما شکی در این نیست که از گزینه های در دسترس دیگری که وجود دارد – مثل Logitech’s Harmony Elite که دستگاه های بلوتوث دار مثل PS4 را می تواند کنترل کند – بهتر نخواهد بود.

این ریموت کنترل یونیورسال PS4 سونی در اواخر این ماه میلادی و با قیمت 29.99 دلار در دسترس قرار می گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر