;
coinex

گوشی سامسونگ زد 3 مبتنی بر سیستم عامل تایزن

گوشی سامسونگ زد 3 مبتنی بر سیستم عامل تایزنسامسونگ به تازگی گوشی زد 3 خود را معرفی کرد. این بار هم قرار است اولین نسخه ی این گوشی در هند عرضه شود و هدف از این امر به دست آوردن بخش اعظمی از بازار این کشور است.

گوشی زد 3 در بخش سخت افزار پیشرفت های قابل توجهی را نسبت به گونه ی قبلی خود دارد. در واقع، از نقطه نظر ویژگی های سخت افزاری، این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی سوپر آمولد و رزولوشن 720p خواهد بود و پردازنده ی 4 هسته ای 1.3 گیگاهرتزی، قدرت پردازشی آن را تامین خواهد کرد، از طرفی رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت از مشخصه های حافظه ای آن می باشند، دروبین پشت و جلوی آن به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسلی بوده و ظرفیت باتری گوشی 2600 میلی آمپر ساعت خواهد بود. متاسفانه یکی از ویژگی های مهمی که در گوشی وجود ندارد پشتیبانی از فناوری 4G LTE می باشد.

از لحاظ طراحی این گوشی شباهت های زیادی به گوشی های میان رده ی گلکسی A دارد. همچنین سامسونگ مانند گلکسی نوت 5 در پشت آن و در لبه ها دو انحنا در نظر گرفته است.

سیستم عامل تایزن روی آن اجرا خواهد شد که شامل طیف وسیعی از ویژگی های مختص این سیستم عامل خواهد بود. ویژگی Ultar Data Saving Mode که اولین بار در گوشی گلکسی J2 معرفی شد در زد 3 نیز وجود دارد.

این گوشی در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای عرضه می شود و برای خرید از همین ماه در هند در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت آن 130 دلار خواهد بود، هر چند که از فناوری 4G را پشتیبانی نمی کند، اما قیمت آن مناسب به نظر می رسد. به نظر می رسد که این گوشی در قدم بعدی در اروپا عرضه خواهد شد، هرچند که برنامه ی رسمی در این باره منتشر نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر