;
coinex

مدیر شیائومی اعلام کرد گوشی شیائومی می 5 روز 19 اکتبر پرده برداری نمی شود

قبلا تیزری نشان دادیم که، مبنی بر پستی بود که شیائومی آن را برای یک رویداد رسانه ای در حال وقوع در تاریخ اکتبر 19 در صفحه Weibo خود گذاشته بود. البته، خب اولین چیزی که به ذهن خطور می کند این است که که گوشی شیائومی می 5 بالاخره در این تاریخ آماده معرفی می باشد. با توجه به اینکه بیش از یک سال از انتشار گوشی شیائومی می 4 می گذرد، زمان این تولید کننده برای معرفی یک گوشی پرچمدار جدید به سر رسیده است.

فرض شده که این تاخیر تا کنون به این خاطر می باشد که چیپ ست اسنپ دراگون 820 هنوز منتشر نشده است. مدت هاست که شایعه شده که گوشی می 5 اولین گوشی است که با آخرین و بزرگترین پرچمدار کوالکام همراه خواهد بود. اما گزارش های جدید نشان می دهد که مدلی که دوشنبه آینده رونمایی می شود توسط تراشه مدیاتک MT6797 و پردازنده ده هسته ای طراحی شده است.
جالب است که در این رویداد، به نظر نمی رسد که چیزی در مورد گوشی می 5 شرکت شیائومی گفته شود. بنیانگذار شرکت لین بن(Lin Bin) بیان کرد که در معرفی روز دوشنبه است نه چیزی در مورد می 5 گفته می شود و نه در مورد گوشی می نوت 2. او لیستی از دستگاه هایی که در این رویداد پوشش داده نخواهد شد را اعلام کرد در این لیست به ساعت های هوشمند، لپ تاپ و تلویزیون های صفحه تخت اشاره شد.

بنابراین، این رویداد رمز و راز گونه خواهد بود. یک احتمال این است که شیائومی در مورد ورود به بازار بازی های ویدئویی صحبت کند. زیرا یکی دیگر از بنیانگذاران این شرکت، لی ژون(Lei Jun) به تازگی در مورد اینکه چگونه تکنولوژی نسل بعدی در صنعت بازی های ویدئویی موثر می باشد، صحبت کرده است.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر