;
coinex

عکس هایی از دستیار هوشمند فیسبوک M

عکس هایی از دستیار هوشمند فیسبوک M

همان طوری که همه ی ما می دانیم، فیسبوک یکی از غول های تکنولوژی دنیا است که این بار قصد دارد وارد عرصه ی ساخت دستیار هوشمند شود. چندی پیش بود که این شرکت از دستیار مجازی M پرده برداری کرد( کوتاه شده Moneypenny، شخصیت خیالی در فیلم جیمز باند) و عملکرد مشابه ای را نسبت به گوگل ناو (Google Now)، سیری اپل و کورتونای مایکروسافت خواهد داشت. بر خلاف همه ی آنها این دستیار هوشمند فیسبوک در پاسخ ها و تعاملاتش کمی از خصوصیات انسانی استفاده می کند.

گفته می شود که در حال حاضر این دستیار هوشمند مراحل آزمایشی خود را در برنامه ی مسنجر فیسبوک پشت سر می گذارد و به برخی از ویژگی های آن توسط مسنجر فیسبوک می توان دسترسی داشت. با عکس هایی که در انتهای این مطلب آورده شده است می توانید با این قابلیت به صورت بهتری آشنا شوید.

با توجه به عکس های زیر به نظر می رسد که این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد. برای مثال در یکی از عکس ها این دستیار هوشمند موفق شده تا از داخل یک مکالمه ی معمولی یک بلیت هواپیما را برای کاربر رزرو کند. همچنین این دستیار هوشمند می تواند به پرداخت هزینه ی بلیت به صورت مستقیم از داخل برنامه کمک کند.

به نظر می رسد که فیسبوک M فاقد قابلیت تشخیص فرمان های صوتی می باشد، البته ممکن است تا روز عرضه ی رسمی این برنامه، این ویژگی نیز به آن اضافه شود.

شما می توانید عکس های موجود را در زیر ببینید:

این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد این دستیار هوشمند توانسته است اطلاعات مربوطه و کافی را در اختیار کاربر قرار دهد

.

منیع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر