;
coinex

برای استفاده از پروژه fi نیاز به یک سیمکارت مخصوص می باشد

آیا می خواهید به استفاده از خود را نکسوس 6P و یا نکسوس 5X در پروژه Fi را؟ شما ممکن است نیاز به سفارش یک سیم کارت های ویژه

پروژه فای (Fi)، یک اپراتور ترکیبی است که متعلق به شرکت گوگل می باشد. ترکیبی به این معنا که کاربر می تواند از طریق وای-فای به هر کدام از شبکه های ارتباط صوتی(تلفن همراه) و یا انتقال داده ای(اینترنت) که سیگنال قوی تری دارد متصل شود. با استفاده از شبکه های تی-موبایل یا اسپرینگ این عمل صورت می گیرد.

این سرویس با پرداخت 20 دلار در هر ماه خدمات نامحدود پیامی یا مکالمه ای و با شارژ ماهیانه 10 دلار به ازای هر گیگا بایت خدمات اینترنتی ارائه می دهد. و هر مقدار پولی که برای داده هایی که در طول یک ماه استفاده نکرده اید به شما برگشت داده می شود(یک سرویس معقول که به شما این امکان را می دهد، به اندازه استفاده از دیتاهای مورد نظرتان پول پرداخت کنید ونیازمند خرید بسته های مختلفی که اپراتورها به شما ارائه می دهند نخواهید بود)

در اصل این سرویس تنها بر روی گوشی نکسوس 6 کار می کرد و در حال حاضر، نکسوس 6P و نکسوس 5X نیز به صف استفاده کنندگان از پروژه فای اضافه شده اند. برای استفاده از فناوری اپراتور ترکیبی، گوشی نکسوس 6 نیاز به یک سیمکارت مخصوص دارد. این سیمکارت این امکان را به گوشی می دهد که در هر لحظه با انتخاب سیگنال قوی تر به شبکه تی-موبایل یا اسپرینگ متصل گردد. مشترکینی که خواهان استفاده از این طرح هستند می توانند با انتخاب یک سیمکارت نانو برای گوشی نکسوس 6P یا نکسوس 5X، آنرا در اختیار داشته باشند. حتی اگر شما یک نکسوس 6 قابل اجرا روی طرح فای داشته باشید. این سیمکارت با مدل های بالاتر نکسوس همخوانی نخواهد داشت.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر