;
coinex

لوازم جانبی موتورولا دروید توربو 2 رندرهای جدیدی از این گوشی آشکار کرد

لوازم جانبی موتورولا دروید توربو 2 رندرهای جدیدی از این گوشی آشکار کرد

انتظار می رود که در تاریخ 27 اکتبر، شرکت موتورولا در کنار گوشی دروید مکس2 ( Droid Maxx 2)، گوشی دروید توربو 2 (Droid Turbo 2) را نیز معرفی کند.

این گوشی ورایزون خیلی در رمزو راز نماند و مشخصات آن کما بیش فاش شده است. ما تا کنون عکس های منتشر شده زیادی از این گوشی، دیده ایم، علاوه بر تصاویر پس زمینه آن، در حال حاضر می توان نگاهی به برخی لوازم جانبی ساخته شده برای آن داشت. این تصاویر علاوه بر اینکه لوازم جانبی این گوشی (دو قاب حفاظتی و دو محافظ صفحه نمایش ساخته شده توسط Qmadix) را نشان می دهند رندر هایی از آن نیز فاش کرده اند.
با دقت در رندر های جدید به نظر می رسد گوشی دروید توربو 2 دارای یک دوربین جلو با فلش (درست مثل موتورولا موتو ایکس استایل/ ایکس پیور ادیشن) باشد، در حالی که اسپیکر جلوی پایین آن دو بخش است.
گفته می شود که توربو 2 مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad HD، یک پردازنده هشت هسته ای با تراشه اسنپ دراگون 810 کوالکوم، 3 گیگابایت رم، 32/ 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، و یک باتری بسیار بزرگ 3760 میلی آمپر ساعتی است .
در حالی که ورایزون اپراتور منحصر به فرد دروید توربو 2 در ایالات متحده، خواهد بود، با این حال این گوشی هوشمند باید مثل موتو X فورس موتورولا، در بازارهای دیگر نیز در دسترس باشد.

قاب محافظ

 محافظ صفحه نمایش  محافظ صفحه نمایش

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر