;
coinex

واتساپ نیز به جرگه ی برنامه هایی که از تاچ سه بعدی اپل پشتیبانی می کنند اضافه شد

واتس آپ نیز به جرگه ی برنامه هایی که از تاچ سه بعدی اپل پشتیبانی می کنند اضافه شد

اپل با معرفی فناوری و ویژگی فورس تاچ در پلتفرم iOS، ابعاد جدیدی را در تعامل کاربران با واسط کاربری آیفون 6 اس و 6 اس پلاس به وجود آورد.

همان طور که شما هم اطلاع دارید، فناوری فورس تاچ به شما این امکان را می دهد تا به سرعت و تنها از طریق فشار بیشتر بر روی صفحه نمایش به چند کلید میان بر یک برنامه ی حیاتی و یا دیگر بخش های مهم، دسترسی داشته باشید.

جدا از برنامه های زیادی که به صورت پیش فرض بر روی این گوشی های جدید نصب هستند، تعداد بسیار زیادی از برنامه های شخص ثالث نیز برای پشتیبانی از این فناوری جدید دست به کار شده اند و در حال توسعه ی برنامه ی خود برای iOS هستند. از جمله برنامه هایی که تا الان این پشتیبانی را انجام داده اند می توان به اینستاگرام، دراپ باکس، ویچت، اورنوت و توئیتر اشاره کرد.

جدیدترین برنامه ای که به این لیست اضافه شده است، پیام رسان محبوب واتساپ است. با اعمال فشار بیشتر بر روی آیکون این برنامه، شما به دو بخش پر کاربرد برنامه یعنی جست و جوی مخاطبین و آغاز مکالمه ی جدید دسترسی خواهید داشت.

به نظر می رسد که این برنامه فعلاً ویژگی جدیدی را در بر نخواهد داشت و برای مثال هنوز امکان پاسخ سریع به پیام های دریافت شده از طریق اعلانات بالای صفحه وجود ندارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر