;
coinex

کدام پردازنده ها در گوشی های هوشمند سال آینده ی سامسونگ استفاده می شوند؟

پردازنده. سامسونگ در حال کار بر روی یک پردازنده ی جدید اگزینوس (Exynos) برای گوشی های با رده ی متوسط می باشد

اخیرا گزارش هایی به دست ما رسیده است مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی یک پردازنده ی جدید اگزینوس (Exynos) برای گوشی های رده میانی می باشد و حال اطلاعات دیگری در این باره در اختیار داریم که در اینجا بیان می کنیم.

گزارشی که از کره به بیرون درز کرده بود مبنی بر این بود که اگزینوس ۷۸۸۰ (Exynos 7880) یک پردازنده ی جدیدی است که برای گوشی های هوشمند گلکسی که در سال آینده تولید می شوند، استفاده می شود. احتمال استفاده از این برند بیشتر در گوشی های رده میانی مانند گلکسی ای (Galaxy A) می باشد. این تراشه ی ۶۴ بیتی دارای ARMv8A Cortex-A72 با سرعت ۱.۸ گیگاهرتزی به علاوه ARMv8 Cortex-A52 با سرعت ۱.۳ گیگاهرتزی می باشد. همچنین پیکربندی LITTLE با یک پردازنده ی گرافیکی ARM Mail-T860MP4 همراه است.

از طرف دیگر در این گزارش از یک پردازنده ی اگزینوس ۷۶۵۰ (Exynos 7650) خبر داده شده که بر اساس این گزارش، پردازنده یاد شده با فرآیند ۲۸ نانومتری، یک تراشه ای ۶۴ بیتی می باشد که به همراه ARMv8A Cortex- A72 با سرعت ۱.۷ گیگاهرتزی و همینطور ARMv8 Cortex-A53 با سرعت ۱.۳ گیگاهرتزی می باشد. پیکربندی LITTLE هم دارای پردازنده ی گرافیکی ARM Mail-T860MP3 است. انتظار می رود که سامسونگ از جفت این پردازنده ها برای گوشی های هوشمند گلکسی برای سال ۲۰۱۶ استفاده کند و به احتمال زیاد گوشی هایی مدنظر هستند که گوشی های متوسط بازار محسوب می شوند.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر