;
coinex

مدیر عامل HTC: گوشی های هوشمند ما آنقدر خوب هستند که جایگزین آیفون شوند

گوشی های جدید اچ تی سی. اچ تی سی قرار است گوشی های هوشمند بعدی خود را فردا سه شنبه 28 مهرماه مصادف با 20 اکتبر در شهر نیویورک اعلام کند.

اچ تی سی قرار است گوشی های هوشمند بعدی خود را فردا سه شنبه 28 مهرماه مصادف با 20 اکتبر در شهر نیویورک اعلام کند. جایی که انتظار می رود این غول تکنولوژی تایوانی از شایعات زیاد پشت پرده گوشی وان ای 9 (One A9)، پرده برداری کند.

اچ تی سی نیازمند گوشی هوشمندی است که فروش رود و بر طبق گفته های شر وانگ(Cher Wang)، مدیر عامل این کمپانی، این گوشی نباید با هیچ مشکلی در این حوزه برخورد نماید. در بیانیه ای که اوایل امروز برای کارکنان این شرکت ارسال شد، وانگ گفت که در آینده ای نزدیک گوشی های هوشمند اچ تی سی جایگزین خوبی برای آیفون های اپل خواهد بود.

شاید این موضوع زیاد تعجب برانگیز نباشد اگر تمام شایعاتی که این اواخر درباره گوشی وان A9 به بیرون درز کرده است را پیگیری کرده باشید. با توجه به حجم عکس های زیادی که در این رابطه در وب منتشر شده است، خواهید دید که وان A9 بسیار شبیه به تولیدات اخیر آیفون 6 یا آیفون 6 پلاس اپل می باشد.

وانگ همچنین تاکید کرد که این گوشی جدید، تعادلی بین زیبایی، کارایی و سادگی را حکمفرما خواهد کرد.

اچ تی سی پس از اخراج 15 درصد از نیروی کار خود بدلیل فروش ضعیف و گذراندن یک بازه سه ماهه تاسف آور در امسال، این گوشی جدید را تولید کرد که نیاز به یک کارایی خوب برای شناور نگه داشتن اچ تی سی در بازار گوشی های هوشمند خواهد داشت.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر