;
coinex

شیائومی یک Mi TV 3 اندرویدی با نمایشگر 60 اینچی 4K به قیمت زیر 800 دلار عرضه کرد

 شیائومی یک Mi TV 3 اندرویدی با نمایشگر 60 اینچی 4K به قیمت زیر 800 دلار عرضه کرد

شرکت شیائومی، در روز دوشنبه، یک Mi TV 3 رونمایی کرد. این دستگاه یک تلویزیون 60 اینچی با نمایشگر 4K به قیمت 780 دلار است، که بسیار شبیه به Mi TV 2 و نسل های قبلی تلویزیون این شرکت، می باشد. Mi TV 3 در بازار خانگی چین شرکت عرضه شده است.

این تلوزیون از صفحه نمایش 60 اینچی 4k ساخت ال جی با کیفیت فشرده سازی بی اتلاف، MEMC، و وسعت رنگ استفاده می کند که صفحه نمایش آن همراه با قاب آلومینیوم کامل کشیده شده در امتداد طرفین آن، همراه است، ضخامت آن 11.6، میلی متر و بسیار براق می باشد. این دستگاه توسط پردازنده MSTAR 6A928 متشکل از Cortex A17 و پردازنده گرافیکی T760 مالی طراحی شده است. 8 گیگابایت eMMC 5.0 فلش، به عنوان حافظه داخلی در آن استفاده می شود. ولی تا کنون هیچ گونه اطلاعاتی در مورد ماژول رم مشخص نشده است.
از گزینه های ارتباطی، می توان به وجود سه پورت HDMI، دو پورت USB، یک پورت VGA، یک پورت اترنت، یک AV ورودی/ خروجی برای ساب ووفر و ماژولاتورRF استاندارد اشاره کرد، همچنین از نقطه نظر تجهیزات صوتی، از فن آوری فراگیر مجازی، باس عمیق تر، و ابزار گفت و گو با پشتیبانی از تعادل خودکار حجم بالا بهره می برد. این شرکت می گوید که آکوستیک تلویزیون توسط برنده جایزه لوکا بونگاردی و رئیس سابق پژوهش در آکوستیک فیلیپس، Wang Fuyu سر هم آمده است.
اسپیکر بار آن، که به طور جداگانه 160دلار، به فروش می رسد، از چهار ساب ووفر 2.5 اینچی رده میانی ساخته شده، است و جالب است که با برد اصلی تلویزیون همراه می شود. این شرکت می گوید که برد پردازنده را از صفحه نمایش جدا کرده و با انجام این کار باعث کاهش هزینه تعویض قطعات داخلی شده است، همچنین ادعا کرده که این کار چرخه زندگی تلویزیون را افزایش می دهد.
فروش این مدل کاملا مشابه نسل قبلی خود، در چین آغاز شده است. از این رو، هیچ خبری از در دسترس بودن بین المللی آن وجود ندارد. اما با توجه به این که این شرکت قصد دارد برخی از محصولات خود را در ایالات متحده و مناطق منتخب دیگر به فروش برساند، این امکان وجود دارد که روزی شاهد عرضه ان در بازار های کشور خود باشیم.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر