;
coinex

گوگل ارائه آزمایشی برای برنامه های رسمی خود را آغاز کرده است

گوگل ارائه آزمایشی  برای برنامه های رسمی خود را آغاز کرده است

اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که علاقه دارید تا چیز های جدید را قبل از دیگران تجربه کنید، اکوسیستم گوگل می تواند مورد خوبی برای شما باشد چرا که گوگل تمایل دارد برای گرفتن باز خورد از برنامه های جدیدش آن ها را به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار دهد.

گوگل کروم آزمایشی سال ها است که بر روی پلی استور قرار دارد. اما حالا گوگل قصد دارد تا مزیت هایی را برای کسانی که از برنامه ی اصلی جست و جوی گوگل استفاده می کنند، قائل شود.

بر خلاف کروم، این یک برنامه ی جدا گانه در گوگل پلی نخواهد بود، اما به جای آن از مسیر آزمایشی استاندارد استفاده خواهد کرد که گوگل به دیگر توسعه دهندگان اجازه ی استفاده از آن را می دهد، به این معنی است که اگر در بخشی از برنامه ثبت نام کرده باشید، آپدیت های برنامه را قبل از انتشار عمومی دریافت خواهید کرد.

برنامه ی گوگل یک گزینه ی بسیار جالب برای یک برنامه ی آزمایشی است و شامل جست و جوی گوگل، فرمان های صوتی و Google Now می باشد. شما از این طریق می توانید ویژگی های بسیار زیادی را قبل از دیگران بدست آورید.

برای پیوستن به این جریان، شما باید گوگل اپ خود را از نسخه 5.3 به 5.4 ارتقا دهید. متاسفانه آپدیت این برنامه خیلی ویژگی قابل توجهی به همراه نخواهد داشت. اما همان طوری که اینجا اشاره شد ویژگی های جالبی را از این طریق می توان بدست آورد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر