;
coinex

یوگا 900، لپ تاپ جدید لنوو ، یک پردازنده قدرتمند اینتل اسکای لیک دارد

این فصل لپ تاپ های ویندوز 10 زیاد بودند و قطعا لنوو (Lenovo)، این بزرگترین سازنده PC، این همه سرگرمی را از دست نخواهد داد.  امروز این سازنده چینی کامپیوتر، یوگا 900 (Yoga 900) جدید را معرفی کرد. آخرین لپ تاب های قابل تبدیل که می تواند ذاتا به عنوان یک لپ تاپ، یک تبلت یا صرفا به عنوان یک نمایشگر از آن استفاده شود.

این فصل لپ تاپ های ویندوز 10 زیاد بودند و قطعا لنوو (Lenovo)، این بزرگترین سازنده PC، این همه سرگرمی را از دست نخواهد داد.

امروز این سازنده چینی کامپیوتر، یوگا 900 (Yoga 900) جدید را معرفی کرد. آخرین لپ تاب های قابل تبدیل که می تواند ذاتا به عنوان یک لپ تاپ، یک تبلت یا صرفا به عنوان یک نمایشگر از آن استفاده شود.

در ابتدا ممکن است که بدنه طلایی آن شما را به خود جلب کند (یا حتی شما را به یاد مک بوک طلایی بیاندازد) اما جلوتر که می روید چیز های بیشتری می بینید. یوگا 900 قابل اجرا بر روی نسل ششم پردازنده های اسکای لیک اینتل Core i5 or i7 است، یک تراشه جدید از اینتل که کارایی بالا با کاهش مصرف انرژی را به همراه دارد. این لپ تاپ 16 گیگا بایت حافظه داخلی دارد که می تواند در پیکربندی 512 گیگا بایت SSD نیز قرار گیرد و همچنین دارای بلندگوهای استریو JBL با صدای خروجی دالبی است.

یوگا 900 یک نمایشگر 13 اینچی با کیفیت quad-HD، یک صفحه کلید و یک پد لمسی بزرگتر از یوگا قبلی دارد. با وزن 1.27 کیلوگرم و 14.9 میلیمتر ضخامت، یوگا 900 فقط کمی سنگین تر و ضخیم تر از Yoga 3 Pro سال گذشته می باشد، اما این لپ تاپ قابل تبدیل، از یک باتری بزرگتر نیز بهره می برد. لنوو عمر باتری این مدل را 8 ساعت در مقابل عمر باتری 7.4 ساعتی یوگا 3 پرو محاسبه کرده است. این شرکت چینی هنوز مدعی است که این نازکترین لپ تاپ قابل تبدیل Core I در جهان است. این لپ تاپ مبتنی بر ویندوز 10 به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بین صفحه کلید و حالت تبلت تغییر شیوه دهند.

یوگا 900، لپ تاپ قابل تبدیل جدید لنوو است که با مبلغ 1,120 دلار در سه رنگ نقره ای، نارنجی و طلایی از امروز حمل و نقل آن برای ورود به بازار انجام می شود.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر