;
coinex

گلکسی اس 7 احتمالاً زود تر از همیشه در تاریخ 7 دی و در دو مدل پرچمدار و میان رده معرفی خواهد شد

گلکسی اس 7 احتمالاً زود تر از همیشه در تاریخ 7 دی و در دو مدل پرچمدار و میان رده معرفی خواهد شد

سامسونگ همیشه برای عرضه ی گوشی های پرچمدار سری اس و نوت خود برنامه ی مشخصی داشته است. شرکت به طور معمول پرچمداران سری اس خود را در اسفند و فروردین و پرچمدار جدید سری نوت را 6 ماه بعد در حوالی شهریور و مهر معرفی می کند. اما ظاهراً سامسونگ این بار قصد شکستن این سنت را دارد.

طبق شایعات جدید به نظر می رسد که سامسونگ این بار قصد دارد زودتر از همیشه پرچمدار جدید خود را معرفی کند. بنا به گزارش الکترونیک تایمز، سامسونگ طرح ساخت این گوشی را نهایی کرده و روند تولید این دستگاه برای تاریخ 29 دی ماه آغاز شده است. بعضی شایعات دیگر به این موضوع اشاره دارد که اس 7 نسبت به پرچمداران قبلی خیلی متفاوت نخواهد بود و شاخص ترین تفاوت و بهبود به وجود آمده، در قدرت پردازشی گوشی می باشد. شاید به همین خاطر است که سامسونگ در مورد استفاده ی نوع چیپ ست به کار رفته در گوشی اینقدر وسواس به خرج می دهد.

همچنین در ادامه اخباری وجود دارد که حکایت از این دارند که سامسونگ، گلکسی اس 7 را در دو مدل Premium و Sub Premimum ارائه خواهد کرد. Premimum نسخه ی پرچمدار و Sub Premium نسخه ی میان رده ی آن خواهد بود. به نظر این کار سامسونگ از تلفن های همراه Moto X Pure و وان پلاس 2 و نکسوس 5X که دارای دو نسخه ی میان رده و سطح بالا هستند، الگو برداری شده است. احتمالاً نسخه ی پرچمدار از چیپ ست ساخته ی سامسونگ و نسخه ی سطح بالا از چیپ ست تولید شده توسط کوالکام یا حتی مدیا تک بهره خواهد برد.

اگر این اخبار درست باشند باید انتظار داشت که سامسونگ چند هفته بعد از CES، همایشی را برای معرفی این گوشی جدید برگزار کند. به طور حتم تا روز عرضه، اخبار و شایعات و عکس های زیادی از این گوشی منتشر خواهند شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر