;
coinex

نکسوس 6P می تواند نکسوس 5X را شارژ کند

نکسوس. گوگل به تازگی دو برند جدید گوشی های هوشمند نکسوس معرفی کرد.

گوگل به تازگی دو برند جدید گوشی های هوشمند نکسوس را معرفی کرد که یکی ساخت ال جی به نام نکسوس ۵ایکس (Nexus 5X) و دیگری ساخت هوآوی به نام نکسوس ۶پی (Nexus 6P) است و اولین گوشی هایی هستند که اندروید ۶ مارشمالو را اجرا می کنند. در حال حاضر فقط نکسوس ۵ایکس با قیمت شروع ۳۷۹ دلار امریکا برای خرید در دسترس می باشد، اما نکسوس 6P هم با قیمت شروع ۴۹۹ دلار امریکا در آینده ای نزدیک منتشر می شود.

هر دوی این گوشی ها دارای پورت های یو اس بی نوع C و کابل های یو اس بی نوع C به منظور شارژ شدن می باشند. نکته ی جالبی که وجود دارد این است که اگر شما گوشی نکسوس 6P را به نکسوس 5X از طریق یک کابل یو اس بی نوع C متصل کنید، گوشی نکسوس 5X شروع به شارژ شدن می کند. بنابراین گوشی بزرگ 6P که دارای یک باتری قابل جا به جایی ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعتی می باشد می تواند به عنوان یک بانک یا منبع توان برای این گوشی کوچکتر 5X که دارای باتری غیر قابل جا به جایی ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد، عمل کند.

بنا بر تست های صورت گرفته، هر دو گوشی نکسوس ۵ایکس و نکسوس ۶پی، عمرباتری متوسطی ارائه می دهند و در این زمینه 6P از 5X بهتر نیست؛ هرچند که 6P دارای باتری بزرگتری می باشد، اما دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی کوآد اچ دی (Quad HD) با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی است در حالی که 5X دارای یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی می باشد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر