;
coinex

یوتیوب رد: سرویس اشتراک گذاری ویدئو و موزیک بدون تبلیغات

یوتیوب رد.  این سرویس با ۹.۹۹ دلار در ماه ارائه می شود و شامل تمامیت یوتیوب بدون هیچگونه تبلیغاتی می باشد.

یوتیوب امروز صبح، “یوتیوب رد” یا همان “YouTube Red” – اولین تلاش گوگل در ساخت یک سرویس ویدئوی اشتراکی بدون تبلیغات – را عرضه کرد. این سرویس با ۹.۹۹ دلار در ماه ارائه می شود و شامل تمامیت یوتیوب بدون هیچگونه تبلیغاتی می باشد. این سرویس همچنین قابلیت پخش ویدئو بر روی گوشی های هوشمند و یا لپ تاپ به صورت آفلاین را دارد. همچنین یوتیوب رد شامل یوتیوب موزیک (YouTube Music) و اشتراک کامل سرویس استریم گوگل پلی موزیک (Google Play Music) می باشد.

یوتیوب رد شامل محتوای اصلی و همچنین محتواهایی (تکراری، بدون آگهی) از یوتیوب گیمینگ (YouTube Gaming) و یوتیوب کیدز (YouTube Kids) می باشد.  اساسا این مجموعه ی کامل از سرویس های ویدئویی گوگل تحت یوتیوب رد با قیمت حدود ۱۰ دلار در ماه ارائه خواهد شد.

قابلیت هایی که قبلا با یوتیوب موزیک کی (YouTube Music Key) ارائه می شد، اینجا هم در دسترس می باشند –به طور مثال در حالیکه شما در یک برنامه ی کاملا متفاوت هستید قادر به پخش موزیک  در پس زمینه (بک گراند) گوشی هوشمند خود می باشید.

مزایای یوتیوب رد:

ویدئوهای بدون آگهی: فیلم ها را بدون وقفه مشاهده کنید.

به صورت آفلاین ذخیره کنید: ویدئوها و آهنگ ها را به صورت آفلاین بر روی گوشی خود مشاهده کنید.

پخش پس زمینه: وقتی که در حال استفاده از برنامه های دیگر می باشید و یا وقتی که صفحه نمایش خود را خاموش می کنید می توانید ویدئوها و یا موزیک ها را در پس زمینه ی دستگاهتان پخش کنید.

اشتراک گوگل پلی موزیک (Google Play Music): این سرویس را بدون هیچ هزینه ی اضافی ای شامل می شود.

گوگل نشان می دهد که مزایای یوتیوب رد با محتوای یوتیوب کار نمی کند و در حقیقت شامل کانال های پرداخت، اجاره فیلم (از طریق گوگل پلی) و پرداخت به ازای خرید و مشاهده صورت می گیرد.

سازندگان محتوا هنوز هم با یک درامد ۵۵درصدی از آگهی بدون یوتیوب رد کار می کنند. هنگامی که یوتیوب رد موثر واقع می شود، سازندگان به طور کامل بر خلاف نتفلیکس،  یک درصدی از درامد کل اشتراک را بر اساس مدت زمانی که ویدئوهایشان در هر ماه مشاهده می شود، دریافت می کنند.

توجه: اگر در حال حاضر شما مشترک گوگل پلی موزیک می باشید، دسترسی به یوتیوب رد برای شما به صورت رایگان می باشد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و گرفتن اشتراک (گرفتن اطلاعات برای راه اندازی) از طریق وب سایت یوتیوب رد گوگل اقدام کنید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر