;
coinex

ZTE دو نوع گوشی مختلف آکسون برای مطابقت با بودجه ی مشتریان منتشر می کند

زد تی ای آکسون. ZTE دو نوع گوشی مختلف آکسون برای مطابقت با بودجه ی شما منتشر می کند

در ماه جولای گذشته، زد تی ای (ZTE) با رونمایی از گوشی هوشمند رده بالای آکسون (Axon) که اولین نمونه از دستگاه های پریمیوم این شرکت بود که در ایالات متحده منتشر شد، دنیای تکنولوژی را شگفت زده کرد. اما با توجه به قیمت بالای این دستگاه  و فروش این گوشی به صورت آنلاک و بدون هزینه ی اپراتور و پرداخت یکجای آن امکان در اختیار قرار گرفتن این دستگاه برای هر کسی وجود ندارد. برای پاسخ به درخواست مشتریان این شرکت، زد تی ای یک گوشی با قیمت پایین تر از مدل زد تی ای آکسون را راه اندازی کرد. اما برای آن دسته از افرادی که از عهده ی گوشی قیمت بالای آن هم بر می آیند گوشی های گران قیمت تر آکسون پرو (Axon Pro) با ۶۴ گیگا بایت حافظه را ارائه می دهد.

دستگاه های زد تی ای در ایالات متحده خیلی مورد توجه نیستند. بنابراین وقتی که به دنبال گوشی آکسون، گوشی های اکسون پرو را به صورت آنلاک منتشر می کند اتفاق غیر منتظره ای است اما  در عین حال خوشایند هم می باشد. گوشی آکسون پرو، با یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی کوآد اچ دی (QHD) مجهز می شود. این گوشی اسنپدراگون ۸۱۰ را به همراه رم ۴ گیگابایت رم اجرا می کند. باتری این گوشی را هم می توان در دسته ی باتری های  بزرگ ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داد. قیمت این دستگاه ۴۰۰ دلار می باشد و پرداخت آن به صورت نقد و یکجا می بایستی صورت گیرد.

اگر بخواهیم گوشی جدید زد تی ای آکسون (ZTE Axon) را با دستگاه توصیف شده در بالا مقایسه کنیم باید بگوییم که صفحه نمایش آن از نظر اندازه با آن برابر است اما دارای رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی می باشد. تراشه ی این دستگاه اسنپدراگون ۸۰۱ و دارای رم ۲ گیگا بایتی است. در موارد دیگر مانند دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی، باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم صوتی های فای (Hi-Fi) تا حد زیادی دو گوشی آکسون و آکسون پرو مشابه یکدیگر می باشند. قیمت این گوشی ۳۲۹.۹۸ دلار است.

زد تی ای دارای یک مدل دیگر با اندازه ی حافظه ی دو برابر هم می باشد که آن را در یک مدل جدید آکسون پرو با اندازه ی ۶۴ گیگابایتی ارائه می دهد ولی خوشبختانه قیمت آن دوبرابر نیست و تنها ۵۰ دلار از مدل بیسش گرانتر است و به قیمت ۴۴۹.۹۸ دلار می باشد.

زد تی ای بازار گوشی های هوشمند آنلاک را در ایالات متحده افزایش داده است. این تولید کننده ی چینی در تلاش است که با ارائه ی گارانتی و طرح جدید لیزینگ خود به منظور حذف یارانه اپراتور و ضمانت نامه، خرید گوشی های هوشمند آنلاک را به صورت مستقیم برای مشتریان خود فراهم کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر