;
coinex

گوگل کروم جدید برای آیپد ویژگی تصویر در تصویر و تقسیم حوزه ی دید را پشتیبانی می کند

 گوگل کروم جدید برای آیپد ویژگی تصویر در تصویر و تقسیم حوزه ی دید را پشتیبانی می کند

گوگل برنامه ی کروم خود را برای آیپد آپیدت کرد به طوری که مزیت این آپدیت این است که با ویژگی چند برنامگی که به همراه iOS 9 معرفی شد سازگار است. آپدیت جدید این مرور گر حالا ویژگی تصویر در تصویر و تقسیم حوزه ی دید را پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا  در حالی که از دیگر برنامه ها در آیپد استفاده می کنند بتوانند در اینترنت وبگردی کنند.

این ویژگی جدید در نسخه ی شماره ی 46.0.2490.73  کروم برای iOS موجود است که این برنامه در حال حاضر برای دانلود در دسترس است. پس از نصب شما وقتی که از کروم استفاده می کنید، می توانید برای فعال کردن Split View آن را به سمت راست صفحه نمایش بکشید.

این ویژگی به شما اجازه می دهد تا در کنار کروم دیگر برنامه های پشتیبانی شده توسط آیپد را استفاده کنید مثل یادداشت اپل، و یا انجام کار های دیگری مثل مطالعه، دیدن عکس و غیره را همزمان با وبگردی انجام دهید. شما همچنین می توانید گوگل را در کنار سفری قرار دهید تا هر دو مرورگر را همزمان ببینید.

کروم همچنین اجازه ی تماشای فیلم را در بالای دیگر برنامه های اپل را به لطف پشتیبانی تصویر در تصویر، به شما می دهد. برای فعال کردن این ویژگی شما می توانید به سادگی یک فیلم را در کروم، پلی کنید و آن را در حالت تمام صفحه باز کنید، سپس بر روی دکمه تصویر در تصویر که در پایین سمت راست صفحه نمایش وجود دارد تپ کنید.

این آپدیت جدید همچنین مدیریت زبان های RTL را بهبود بخشیده است. شما می توانید نسخه ی جدید کروم را از اپ استور دانلود کنید.

.

منبع: technobuffalo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر