;
coinex

مایکروسافت در فصل سوم سال شاهد کاهش چشمگیری در فروش گوشی های لومیا بود

مایکروسافت. مایکروسافت در فصل سوم سال شاهد کاهش چشمگیری در فروش گوشی های لومیا بود

این فصل سوم از سال برای بخش تلفن لومیای مایکروسافت، سه ماهه ی سختی بود. درآمد فروش این گوشی نسبت به یک سال پیش آن ۵۴ درصد کاهش یافت و این کاهش درآمد نتیجه ی فروش تنها ۵.۸ میلیون گوشی لومیا در این فصل بود.  این در حالی است که در سال گذشته ۹.۳ میلیون گوشی لومیا به فروش رفته بود. همچنین این عدد و رقم حاکی از یک کاهش زیاد از ۸.۴ میلیون گوشی لومیای فروخته شده در فصل دوم همین سال می باشد.

اوایل این ماه، مایکروسافت سه گوشی هوشمند جدید لومیا از جمله گوشی های رده بالای مایکروسافت لومیا ۹۵۰ (Microsoft Lumia 950) و مایکروسافت لومیا ۹۵۰ ایکس ال (Microsoft Lumia 950 XL) را معرفی کرد. همچنین از یک مدل رده پایین مایکروسافت لومیا ۵۵۰ (Microsoft Lumia 550) هم رونمایی کرد. گوشی لومیا ۹۵۰ ایکس ال تنها توسط مایکروسافت استور ارائه می شود در حالی که لومیا ۹۵۰ منحصر به AT&T می باشد. با این وجود که دیگر اپراتورهای خوب ایالات متحده گفته بودند که به هر دو مدل علاقمند هستند، ولی مایکروسافت این مسیر را برای ادامه ی کار خود انتخاب کرد.

بدون در نظر گرفتن اینکه فروش لومیا در هر فصلی چقدر خوب و قوی بوده، این نکته قابل ذکر است که مایکروسافت پول بیشتری را از صدور مجوز پتنت های اندرویدی به تولید کنندگان گوشی های اندرویدی بدست می آورد. بعضی معتقدند که مایکروسافت به عمد جلوی پیشرفت مدل های لومیا را گرفته به طوری که این رژیم اخیر می تواند از ابتدا شروع کند و مایکروسافت سرفیس فون متعلق به خود را تولید کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر