;
coinex

نیکون، نسخه ی نانوبلاک از اولین دوربین اس ال آر را منتشر می کند

نیکون. نیکون، نسخه ی نانوبلاک از اولین دوربین اس ال آر را منتشر می کند

آیا شما به سرگرمی نانوبلاک ها (شبیه به لگو ها هستند) و دوربین های نیکون علاقمند هستید؟ اگر این چنین است باید بگوییم که کیت نیکون نانوبلاکس جدید و پیش بینی نشده در راه است. این کیت به کاربران این امکان را می دهد تا نسخه ی پلاستیکی قالب دار از اولین دوربین اس ال آر(SLR) را جمع آوری کنند و هرچند که شما از آن برای عکس گرفتن استفاده نمی کنید، اما این می تواند به یک قطعه ی جالب برای گفت و شنید در میان جمع های شما تبدیل شود.

نانوبلاک ها به محبوبی لگو (LEGO) نیستند. به عنوان مثال ما آنها را از خیلی وقت پیش به صورت مجموعه های مینیاتوری در همکاری با مک دونالد دیده ایم. این بار آنها یک کیت طوسی و سیاه ایجاد کرده اند که وقتی به درستی مونتاژشوند، یک دوربین مدرسه ای قدیمی ایجاد می کند.

 این کیت به کاربران این امکان را می دهد تا نسخه ی پلاستیکی قالب دار از اولین دوربین اس ال آر(SLR) را جمع آوری کنند

دریافت این کیت به سادگی در دسترس نیست و فعلا فقط در فروشگاه ژاپنی آنلاین نیکون دایرکت ارائه می شود. اینطور به نظر می رسد که ارسال به خارج از ژاپن امکان پذیر نباشد، به این معنی که شما باید یک دوستی در ژاپن داشته باشید که با سفارش دادن به آن و یا یکی از فروشندگان آنلاین آن را دریافت کنید.

این کیت برای نیکون اف (Nikon F) می باشد که در سال ۱۹۵۹ منتشر شد و ۱۰۰۰ بلوک را به نمایش می گذارد. این واحد معادل ۳۳ دلار قیمت گذاری شده است. در حالی که ممکن است نانوبلاک ها در ایالات متحده به این محبوبی نباشند، اما لگو این چنین است و طرفداران زیادی دارد.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر