;
coinex

دو گوشی جدید Oppo تاییدیه TEENA را دریافت کردند

دو گوشی جدید Oppo تاییدیه TEENA را دریافت کردند

روز های گذشته راجع به Oppo R7s فبلت جدید صحبت هایی را شنیده بوددیم، اما امروز یک ورژن پریمیوم از این فبلت توسط سازمان نظارتی چینی ها یعنی TEENA تاییدیه دریافت کرد.

این تبلت جدید دارای صفحه نمایش 6 اینچی آمولد و رزولوشن 1080*1920 می باشد. قدرت پردازشی گوشی توسط پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگا هرتز تامین می شود. رم 3 گیگاباتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بدون قابلیت توسعه از مشخصه های حافظه ای این فبلت می باشد. دوربین پشت و جلوی این دستگاه نیز به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی می باشد و باتری 3070 میلی آمپر ساعتی وظیفه ی تامین انرژی گوشی را به دوش می کشد. سیستم عامل پیش فرض بر روی گوشی اندروید 5.1 لالی پاپ می باشد، اما این شانس وجود دارد که اندروید 6 به زودی برای آن منتشر شود. از دیگر ویژگی های Oppo R7s پشتیبانی از اتصالات 4G LTE و دارا بودن حسگر اثر انگشت می باشد.

ضخامت فبلت Oppo R7s Plus 7.75 میلی متر و وزن آن 200 گرم می باشد. این دستگاه در دو رنگ طلایی و نقره ای در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیگر محصول Oppo که تاییدیه ی TEENA را دریافت کرد، گوشی A33m اپو می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 540*960 می باشد و به پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.2 گیگا هرتز مجهز خواهد بود. رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایت با قابلیت توسعه از مشخصه های حافطه ای آن می باشند. دوربین پشت و جلوی آن نیز به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسلی می باشد و سیستم عامل پیش نصب آن نیز اندروید 5.1 لالی پاپ می باشد. این گوشی در رنگ طلایی موجود خواهد بود.

متاسفانه هیچ گونه اطلاعاتی راجع به قیمت هیچ کدام از این دو گوشی جدید وجود ندارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر