;
coinex

برنامه ی اندرویدی اپل موزیک به زودی منتشر می شود

اپل موزیک. برنامه ی اندرویدی اپل موزیک به زودی منتشر می شود

اوایل امسال صحبت هایی راجع به دسترسی کاربران اندرویدی از طریق یک برنامه نوشته  شده در گوگل پلی استور به اپل موزیک بود. و برخی کاربران اندرویدی از اهمیت تاریخی چنین برنامه ای هیجان زده بودند. بعد از این همه، اپل به تازگی دومین برنامه ی مختص اندروید را ساخت. برنامه ی دیگر هم برای آن دسته از افرادی است که از آیفون به گوشی اندرویدی سوئیچ می کنند؛ به این منظور که بتوانند کانتنت های خود را از آی او اس به اندروید منتقل کنند.

اپل در ماه ژوئن گفت که برنامه ی اپل موزیک برای کاربران اندرویدی در پاییز منتشر می شود و این غول تکنولوژی می گوید که به تازگی برخی از کاربران اندرویدی یک نسخه ی بتا از این برنامه را به صورت خصوصی دریافت کرده اند. یک شرکت شخص ثالث که تست نسخه ی بتا را تنظیم می کند، این تدارکات را مدیریت می کند.

یکی از تفاوت های عمده بین نسخه ی آی او اس و نسخه ی اندرویدی اپل موزیک این است که کاربران آی او اس با تریال رایگان سه ماهه می توانند قبل از پرداخت نقدی این سرویس، آن را امتحان کنند. نصب این برنامه برای کاربران اندرویدی این تست لاکچری از این سرویس را به صورت رایگان ارائه نمی دهد. اپل ۹.۹۹ دلار در ماه برای هر کاربر شارژ می کند در حالی که خانواده ها می توانند ۱۴.۹۹ دلار در ماه برای ۶ نفر پرداخت کنند. این قیمت ها صرفنظر از اینکه کدام سیستم عامل بر روی گوشی اجرا می شود، در نظر گرفته شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر