;
coinex

سامسونگ از دو باتری انعطاف پذیر رونمایی کرد

باتری انعطاف پذیر. سامسونگ اوایل این هفته باتری های Stripe  و Band را در رویداد اینتر باتری ۲۰۱۵ (InterBattery) در سئول معرفی کرد.

وقتی صحبت از پوشیدنی ها به میان می آید، باتری ها یکی از بزرگترین محدودیت هایی هستند که به ذهن می رسد. این محدودیت تقریبا همه ی ویژگی های دیگر برای ساعت های هوشمند را تحت تاثیر قرار می دهد و توسعه دهندگان این پوشیدنی ها از عمر باتری نسبتا ضعیف و همینطور محدودیتی که برای طراحی ایجاد می کنند رنج می برند. شرکت های تحقیقاتی مختلفی بر روی تکنولوژی باتری با هدف حذف این قیود کار کرده اند و یکی از آنها سامسونگ است که به تازگی هم از باتری جدید Stripe خود خبر داد.

سامسونگ اوایل این هفته باتری های Stripe  و Band را در رویداد اینتر باتری ۲۰۱۵ (InterBattery) در سئول معرفی کرد. این باتری ها در پوشیدنی های آینده به دلایل متعدد از جمله انعطاف پذیری آنها بیشتر مورد توجه و استفاده قرار می گیرند.

خب اول از همه به Stripe  می پردازیم؛ این باتری به منظور مطابقت با اعضای بدن مانند مچ دست قابل خم شدن است. گفته می شود که این انعطاف پذیری شبیه به فیبر است که این امکان را می دهد که در گجت هایی مانند بند های هوشمند، گردنبند، تی شرت ها  دستگاه های مشابه استفاده شود. Stripe با وجود داشتن تراکم بالاتر نسبت به باتری های دیگر دارای ضخامت تنها ۰.۳ میلی متر است.

سامسونگ علاوه بر Stripe، از باتری Band هم رونمایی کرد که این باتری هم به طور ویژه برای ساعت های هوشمند طراحی می شود. سامسونگ می گوید:  طراحی این باتری به گونه ای است که می توان از آن در بندها و هر ساعت هوشمندی استفاده کرد. ظرفیت این باتری تا بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است. بعد از بیش از ۵۰۰۰۰ بار که در تست های مختلف این باتری خم شده، با این حال هنوز هم کاملا نرمال عمل می کند.

برنامه های تولید این باتری هنوز با جزئیات مشخص نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر