;
coinex

چگونه همه ی فرمان های صوتی ای که تا به حال به Google Now داده اید را پاک کنید

Google Now. هر فرمان صوتی که شما تاکنون به Google Voice در دستیار مجازی Google Now داده اید، بر روی گوشی اندرویدی شما ثبت و ضبط می شود و با یک دکمه پخش می شود.

گوگل عادت دارد که هرچیزی که شما به گوگل ناو (Google Now) می گویید و انجام می دهید را ذخیره کند و در حالی که با حساب کاربری خود وارد سایت شوید همه ی اینها را می بینید مگر اینکه به آن بگویید که دیگر این کار را انجام ندهد.

بله! هر فرمان صوتی که شما تاکنون به Google Voice در دستیار مجازی Google Now داده اید، بر روی گوشی اندرویدی شما ثبت و ضبط می شود و با یک دکمه پخش می شود.

حال این شرکت، اطلاعاتی را درباره ی عادات، تاریخ و فرمان های صوتی ای که شما می خواهید و آنهایی که فقط برای شما قابل مشاهده هستند، جمع آوری می کند. در صورتی که شما نمی خواهید برخی از این دستورات صوتی را داشته باشید و می خواهید بعد از اولین  بار که به آنها گوش می دهید آنها را پاک کنید می توانید مطابق زیر عمل کنید:

۱.به سایت تنظیمات حساب کاربری Voice&Audio Activity گوگل بروید – در اینجا شما فایلهای صوتی کوتاه از دستورات خود را با یک دکمه ی بازپخش مشاهده می کنید.

۲.بر روی منوی سه نقطه در قسمت بالا و سمت راست صفحه کلیک و یا تپ کنید.

۳.از منوی کشویی که برایتان باز می شود، “Delete options” را انتخاب کنید.

از منوی کشویی که برایتان باز می شود، "Delete options" را انتخاب کنید.

۴.از منوی که به صورت پاپ آپ برایتان باز می شود، “Advanced” را انتخاب کنید و بعد گزینه ی “All Time” را انتخاب کنید. حال گوگل همه ی فرمان های صوتی ای را که ذخیره کرده، پاکسازی می کند و شما می توانید برای جلوگیری از هرگونه ذخیره سازی در آینده به این قسمت رجوع کنید.

از منوی که به صورت پاپ آپ برایتان باز می شود، "Advanced" را انتخاب کنید و بعد گزینه ی "All Time" را انتخاب کنید. حال گوگل همه ی فرمان های صوتی ای را که ذخیره کرده، پاکسازی می کند و شما می توانید برای جلوگیری از هرگونه ذخیره سازی در آینده به این قسمت رجوع کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر