;
coinex

اپو از گوشی هوشمند جدید Neo 7 به صورت رسمی رونمایی کرد

Oppo Neo 7. اپو از گوشی هوشمند جدید Neo 7 به صورت رسمی رونمایی کرد

امروز Oppo از یک گوشی هوشمند جدید از سری نئو (که شامل گوشی هایی مانند نئو ۵ و نئو ۵اس می باشد) رونمایی کرد. این دستگاه جدید که نئو ۷ (Oppo Neo 7) نامگذاری شده، سیستم عامل اپو به نام Color OS 2.1  را اجرا می کند (مبنی بر اندروید لالی پاپ است) و پشت این گوشی آینه مانند است.

این گوشی اپو نئو ۷ دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن بسیار پایین نسبت به استانداردهای امروزی (۵۴۰ در ۹۶۰) می باشد و با یک پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ کوآلکام با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز طراحی شده است. این جزئیات به تنهایی نشان می دهند که این گوشی در واقع هنگامی که به بازار وارد می شود در دسته ی گوشی های مقرون به صرفه خواهد بود- اگرچه قیمت رسمی این گوشی هنوز اعلام نشده است.

این گوشی هوشمند جدید اپو دارای ویژگی هایی از جمله اتصالات LTE، پشتیبانی از دو سیم کارت، رم ۱ گیگا بایتی، ۱۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از کارت میکرو اس دی می باشد. علاوه بر این، این گوشی دارای یک دوربین ۸ مگا پیکسلی به همراه یک فلش LED در قسمت پشت این گوشی و یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در قسمت جلو (این دوربین از صفحه نمایش به عنوان فلش برای عکس های سلفی استفاده می کند) می باشد. وزن این دستگاه ۱۴۱ گرم و ابعاد آن ۷.۵۵×۷۱.۷×۱۴۲.۷ میلی متری است. باتری این دستگاه ۲۴۲۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.

در صفحه ی رسمی این گوشی، اپو به این واقعیت هم اشاره کرده که نسخه ی ایالات متحده ی این گوشی به همراه مدل های بین المللی و هندی هم وجود دارد. این گوشی اوایل هفته ی آینده منتشر می شود.

این گوشی اپو نئو ۷ دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن بسیار پایین نسبت به استانداردهای امروز (۵۴۰ در ۹۶۰) می باشد

این گوشی هوشمند جدید اپو دارای ویژگی هایی از جمله اتصالات LTE، پشتیبانی از دو سیم کارت، رم ۱ گیگا بایتی، ۱۶ گیگا بایت حافظه ی داخلی و پشتیبانی از کارت میکرو اس دی می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر