coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

برنامه های مخصوص Priv توسط بلک بری بر روی پلی استور قرار گرفت

برنامه های مخصوص Priv توسط بلک بری بر روی پلی استور قرار گرفت

با آغاز پیش فروش گوشی بلک بری Priv، این گوشی به زودی عرضه خواهد شد، بلک بری با انتشار تعدادی از برنامه های اندروید برای Priv در حال آماده کردن شرایط برای عرضه ی هر چه بهتر این گوشی می باشد. همه ی این اقدامات و عرضه ی زود هنگام این برنامه ها نشان از این دارد که فروش بالای این گوشی برای بلک بری بسیار اهمیت دارد.

در لیست برنامه های بلک بری هم برنامه های جدید و هم  آپدیت برنامه های قدیمی وجود دارد. این لیست از قرار زیر است: MicrosoftexFAT، Notes، BlackBerry Calender، Contacts، BlackBerry Hub، BlackBerry Keyboard، BlackBerry Services، BlackBerry Device Search، BlackBerry Password Keeper، BlackBerry Luncher، BlackBerry Camera و DTEK.

کاربرد بسیاری از این برنامه ها از روی نام آن ها مشخص است و صرفاً آپدیت شده اند و کارایی جدیدی ندارند. اما برنامه ی کیبورد بلک بری، طبق توضیحاتی که در هنگام انتشار آن داده شد، قابلیت تنظیم کیبورد فیزیکی را به صورت سفارشی دارد. اما شاید مهم ترین برنامه در لیست مذکور DTEK باشد. چرا که یکی از شاخصه های اصلی گوشی که شرکت بر روی آن خیلی مانور می داد، امنیت بالای گوشی باشد. در واقع کاربران توسط این برنامه است که می توانند تنظیمات امنیتی و حریم شخصی خود را پیگیری کنند. در واقع توسط این برنامه است که می شود فهمید برنامه ها چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنند و چه برنامه هایی به میکروفون، دوربین و اطلاعات شخصی دسترسی دارند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر