;
coinex

فیسبوک ویژگی های جدید نوتیفکیشن را به نرم افزار موبایل خود در نسخه های iOS و اندروید اضافه می کند

فیسبوک ویژگی های جدید نوتیفکیشن را به نرم افزار موبایل خود در نسخه های iOS و اندروید اضافه می کند

فیسبوک امروز اعلام کرد که تغییراتی را در نرم افزار  خود در نسخه های ی iOS و اندروید اعمال کرده است. این تغییرات به منظور استفاده ی مفید تر نوتیفیکیشن ها با توجه به مکان شما، طراحی شده است. اگر شما تاریخچه مکانی را از داخل تنظیمات فعال کنید، می توانید اخبار و رویداد های داخل منطقه ی خود را ببینید، یا به روز رسانی آب و هوا و تازه های شرایط جوی ، یا لینک رستوران های نزدیک و یا صفحه فیسبوک آنها را ببینید.

مشترکان فیسبوک با توجه به صفحاتی که در فیسبوک لایک کرده اند نتایج مسابقات ورزشی و لیست تلویزیون ها نیز برایشان ظاهر می شود و حتی یاد آوری روز های تولد یا هر رویداد دیگری که به دوستانشان مربوط باشد برای آنها ارسال خواهد شد.

این موضوع را در نظر داشته باشید که همه ی این ها اختیاری هستند و تنظیمات شما با آپدیت این برنامه ها تغییر نخواهد کرد. فلش سمت راست بر روی هر یک از نوتیفیکیشن ها اجازه ی سفارشی کردن آن ها را به شما می دهد و در آنجا گزینه ی Add More Card وجود دارد که می توانید بر روی آن کلیک کنید. این آپدیت به تدریج راه خود را به برنامه فیسبوک برای اندروید و iOS پیدا خواهد کرد. این قابلیت جدید فیسبوک شباهت های زیادی به گوگل ناو دارد. شما می توانید گوشه ای از این تغییرات را با مراجعه به لینک منبع در یک ویدیو مشاهده کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر