;
coinex

مقایسه وزن اشیاء با آیفون 6 اس

مقایسه وزن اشیاء با آیفون 6 اس

یک مهندس نرم افزار برنامه ای نوشته است که با استفاده از سیستم 3D Touch در آی فون های جدید وزن اشیاء مختلف را مقایسه می کند.

چند ماه قبل در نمایشگاه IFA 2015، هوآوی روی صحنه، ظاهرا برای کل کل با اپل(هوآوی میت S اولین گوشی هوشمندی بوده که یک نمایشگر حساس به فشار داشته است ولی از قرار معلوم اپل مبدع آن شناخته می شود)، با استفاده از صفحه نمایش حساس به فشار گوشی هوآوی میت s ، یک پرتقال را وزن کرد. بعد از آن، ما متوجه شدیم که این نمایشی که هوآوی روی صحنه انجام داد، بیش از یک حرکت جالب بازاریابی است و با هدف رجز خوانی برای اپل می باشد و نرم افزار ترازوی دیجیتال یکی از ویژگی های است که شما در واقع می توانید در هوآوی میت S استفاده کنید.
اپل در تلاش برای متحد کردن تجربه کاربری در تمام دستگاه های iOS، تا به حال عملکرد سیستم 3D Touch را محدود کرده است. در اصل، اپل تنها اجازه می دهد تا توسعه دهندگان از محدود به عنوان یک میانبر برای دسترسی به توابع برنامه خاص استفاده کنند، البته برنامه هایی را برای عملکردشان که به طور کامل بر صفحه نمایش حساس به فشار تکیه دارند، تایید نمی کند چرا که این برنامه ها بر روی سخت افزار های قدیمی تر این شرکت بی فایده خواهد بود.
اگر چه اپل با این رویه، سازندگانی را که از سیستم 3D Touch استفاده می کنند، به نوعی محدود می کند، اما این محدودیت باعث توقف کار یک توسعه دهنده ی با استعداد، از ایجاد یک برنامه که در واقع می تواند وزن اشیاء را در نظر بگیرد، نشده است. این برنامه به نام Plum-O-Meter، می تواند برای مقایسه وزن یک شی با سطح فشار حداکثری که صفحه نمایش آیفون می تواند آن تشخیص دهد، استفاده شود. علاوه بر این، این نرم افزار همچنین می تواند وزن اشیاء متعدد را همزمان، مقایسه کند که یک ترفند خوب برای آن محسوب می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر