;
coinex

خودرو کانسپت جدید مرسدس بنز، در نمایشگاه اتوموبیل توکیو بر روی صحنه خودنمایی خواهد کرد.

خودرو کانسپت جدید مرسدس بنز، در نمایشگاه اتوموبیل توکیو بر روی صحنه خودنمایی خواهد کرد.

پیش نمایشی از یک ماشین کانسپت مرسدس بنز با مفهوم آینده بدون راننده و تکنولوژی انتقال قدرت هیدروژنی در نمایشگاه اتوموبیل توکیو به اجرا درآمد.

مرسدس بنز با به نمایش گذاشتن یک تیزر تبلیغاتی در آستانه شروع بکار نمایشگاه خودرو توکیو مفهوم چشم انداز این نمایشگاه را به جلو راند. این ویترینی از دید مرسدس به آینده سفرهای لوکس بدون راننده است که در تمام مدت برپایی این نمایشگاه در برابر چشمانمان جلوه خواهد کرد.

این شکل منحصر بفرد و بی نظیر به هدفهای چند منظوره ی کاربردی اشاره دارد واین ماشین های کانسپت نشان دهنده دید مرسدس از پیشرفت های تکنولوژیکی است که در مدل های تولیدی آینده ی این کمپانی ظهور خواهند کرد. تا کنون جزئیات کمی بدست آمده، اما تصویری که در اکانت توئیتر مرسدس، با این شعار توئیت شده است” مجلل، خودکار و مترقی” خود گویای همه چیز است.

براساس این تصویر، کانسپتی که در توکیو به روی صحنه می رود، به احتمال زیاد تفسیری مجدد از مدل طرح مفهومی F 015 Luxury in Motion می باشد. F 015 بنمایش درامده، مرسدس را به آینده ماشین های رانندگی خودکار به همراه یک فضای زندگی قابل حمل می برد. فضای داخلی آن، مثل یک سالن استراحت با چهار صندلی گردان است که سرنشینان می توانند به طرف یکدیگر بچرخند.

کانسپتی که در توکیو به روی صحنه می رود، دارای طراحی دیوانه واری است با قوسی خاص در چرخ ها، بدون پنجره های عقب در قسمت ستون B (ستون وسط ماشین) که به احتمال زیاد مکانی برای نصب نمایشگرهایی است که تصاویر مختلف از دوربین ها یا رسانه ها را به نمایش خواهد گذاشت، به همان صورت که در مدل F 015 دیده شد.

طرح مفهومی F 015، توسط پیل سوختی هیدروژنی انتقال قدرت صورت می گیرد و انتظار می رود این خودروی کانسپتی که در نمایشگاه اتوموبیل توکیو به نمایش در خواهد آمد نمایشی از نسخه بروزشده همان انتقال قدرت باشد.

طرح مفهومی F 015

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: autoexpress


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر