;
coinex

تلاش اپل در جذب کاربران اندرویدی موفقیت آمیز بوده است

تلاش اپل در جذب کاربران اندرویدی موفقیت آمیز بوده است

طبق گفته های مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک، ۳۰ درصد از کسانی که در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی گوشی آیفون خریده اند، از گوشی هوشمند اندرویدی به آیفون رو آورده اند.

کوک امروز در فراخوان درامد مالی اپل در فصل چهارم سال مالی ۲۰۱۵، به این آمار اشاره کرد، که می توان گفت، طی این سه سال که این شرکت نرخ سویئچ از اندروید به ios را اندازه می گیرد، این رقم بزرگترین آمار ثبت سوئیچ کاربران اندروید، می باشد. تdم کوک اضافه کرد: ” این نرخ خیلی بالا بوده و ما بسیار به آن افتخار می کنیم”
در این راستا، شایان ذکر است که کوک ظاهرا در تلاش برای جذب کاربران اندرویدی موفق بوده است. اوایل امسال، هم مدیر عامل شرکت اپل گفت که آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، با توجه به اینکه اولین آیفون های سایز بزرگ می باشند، موفق شده اند که توجه بسیاری از کاربران سابق گوشی های هوشمند اندرویدی را به خود جلب کنند.
در سال گذشته نیز اپل در راستای هدف قرار دادن کاربران اندرویدی بسیار تلاش کرد و یک وبسایت اختصاصی برای سوئیچ کنندگان اندرویدی منتشر کرد. در تابستانی که گذشت، این شرکت یک برنامه تجاری ایجاد نمود، که به واسطه آن کاربران اندروید را تشویق به روی آوردن به آیفون می کرد. علاوه بر اینها اولین نرم افزار اندرویدی اپل، به نام Move to iOS کاملا مختص انتقال از اندروید به ios طراحی شده است.
شما از کاربران اندروید هستید یا ios ؟ قصد تعویض دستگاه خود را دارید؟ یا حتی شاید جزء آن 30 درصدی باشید که به آیفون رو آورده اند. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر