;
coinex

خبر های فاش شده ی جدید تایید کننده ی شایعات قبلی پیرامون مشخصات وان پلاس X هستند

خبر های فاش شده ی جدید تایید کننده ی شایعات قبلی پیرامون مشخصات وان پلاس X هستند

تا کنون عکس ها و گزارشات فاش شده ی زیادی منتشر شدند و همگی به این موضوع اشاره داشتند که گوشی دیگر از وان پلاس امسال عرضه  خواهد شد.  گفته می شود که نام این گوشی وان پلاس X خواهد بود و مشخصات آن خیلی بالا و تراز اول نخواهد بود اما گوشی از لحاظ طراحی در سطحی حرفه ای خواهد بود.

اما حالا مجموعه ی دیگری از اسلاید ها به بیرون درز کردند که تاکید دوباره ای بر شایعه های قبلی دارند و همچنین اطلاعات روشن تری وان پلاس X را در بر دارد. این پوستر ها در چین وجود دارند و این فرضیه در ذهن ایجاد می شود که گوشی قبل از عرضه ی جهانی، ابتدا در آسیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

بنابراین با توجه به این شایعات انتظار می رود که گوشی وان پلاس X خصوصیات زیر را داشته باشد. گوشی دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920*1080 خواهد بود. قدرت پردازشی گوشی نیز توسط چیپ ست اسنپدراگون 801 که به عنوان تراشه ای پرچمدار در سال 2014 شناخته می شد، صورت می گیرد. به عقیده ی خیلی ها این چیپ ست همچنان پردازنده ای قدرتمند می باشد. هر چند که در برخی شایعات ذکر شده بود که چیپ ست به کار رفته در وان پلاس X تفاوت هایی را با اسنپدراگون 801 شناخته شده دارد.

در بخش حافظه، گزارش شده است که این گوشی دارای رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی خواهد بود. همچنین شیار قرار دادن کارت حافظه ی جانبی در این گوشی تعبیه شده است. دوربین پشت گوشی 13 مگاپیکسلی است ولی متاسفانه اطلاعاتی راجع به دوربین جلوی آن وجود ندارد.

قیمت این گوشی هم چند روز پیش به بیرون درز شد و احتمالاً معادل 270 دلار خواهد بود و در چین عرضه خواهد شد. احتمالاً این گوشی فردا در همایش وان پلاس پرده برداری خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر