;
coinex

ردمی نوت 2 شیائومی با روکش فلزی

گوشی Meizu ممکن است نسخه فلزی نوت M2 خود را به نام Blue Charm Metal منتشر کند، LeTV نیز دیروز گوشی Le 1s با روکش آلومینیومی، را عرضه کرد. در این زمینه شیائومی نیز به ظاهر گوشی ردمی نوت 2 خود بی توجه نیست، و به نظر می رسد که در حال آماده سازی یک نسخه فلزی برای گوشی رده میانی محبوب خود است.

عملا این گوشی ردمی نوت 2 پرو نامیده خواهد شد. از قرار معلوم گوشی فلزی شیائومی در یک پایگاه داده مرجع صدور گواهینامه در چین ظاهر شده است، در کنار آن دیگر ابزار و وسایل ساخت شیائومی نیز به چشم می خورد، مانند یک مخلوط کن دستی (بله، شیائومی در ساخت و ساز بسیار متنوع عمل می کند). این گوشی جدید شیائومی با روکشی فلزی را در تصویر فاش شده بالا می توانید ببینید.
انتظار می رود این گوشی نیز همان صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل و چیپ ست Helio X10 پلی کربنات، داشته باشد، اما باید یک شاسی مجلل تر فلزی، و برخی پیشرفت های دیگر، مانند فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی و اسکنر انگشت در پشت نیز به همراه داشته باشد.
با توجه به دید خوبی که مدل اصلی ردمی نوت 2 به ما می دهد، حتما گوشی فلزی هم رده اش هم بسیار عالی ظاهر می شود، که اگر شیائومی امسال نهایتا تصمیم به انتشار یک جانشین در برای پرچمدارش داشته باشد، احتمالا باید ماه آینده ردمی نوت 2 پرو در کنار MI5 عرضه شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر