;
coinex

نسل بعدی آیفون و آی پد ممکن است شامل صفحه نمایش OLED ساخت شرکت سامسونگ باشند

نسل بعدی آیفون و آی پد ممکن است شامل صفحه نمایش OLED ساخت شرکت سامسونگ باشند

در حال حاضر شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه سال آینده اپل ممکن است از فن آوری صفحه نمایش OLED در دستگاه های تلفن همراه خود، استفاده کند. زیرا این شرکت با پانل ال سی دی روی آیفون و آی پد اصلی خود درگیر است.

گجت پوشیدنی اپل واچ جدید از تکنولوژی OLED استفاده می کند، که گفته می شود LG تنها ارائه دهنده این ویژگی بوده است. همانطور که در زمزمه های جدید از کره جنوبی می شنویم، اپل می تواند روی استفاده از خدمات سامسونگ برای تولید نمایشگری با فناوری نمایشگر اپل واچ برنامه ریزی کند. همان گزارش معتقد است که نفوذ OLED به دستگاه های اپل، طبیعتا ممکن است به صفحه نمایش آی فون و آی پد نیز منجر شود.
با وجود رقابت بسیار زیادی که سامسونگ و اپل در کسب و کار تلفن همراه دارند، شاهدیم که به طور قابل توجهی روی یک دیگر تکیه می کنند. سامسونگ قطعات متعددی از معروف ترین محصولات اپل را عرضه کرده است. در یک دنیای ایده آل، شاید باید اپل با بدگمانی نسبت به سامسونگ، ترجیح دهد که چنین معامله ای با کسی که مسلما رقیب سرسخت او در کسب و کار است، نداشته باشد. اما این یک خیابان دو طرفه است، سامسونگ هم از ارائه سخت افزار به اپل پول بسیاری، بدست خواهد آورد.
پانل های LCD آیفون و آی پد در میان دریایی از پانل های OLED که در حال حاضر بازار را اشباع کرده اند، جالب به نظر نمی رسد. از این رو اینکه گفته شده که اپل از این تکنولوژی در نسل بعدی محصولات خود استفاده می کند، کاملا طبیعی است. ظاهرا تا کنون هیچ تصمیم گیری انجام نشده است، و بعید است که اپل قبل از انتشار این محصولات خبر قطعی منتشر کند، ما امیدواریم که این اطلاعات به زودی با جزئیات بیشتر اثبات شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر