;
coinex

اپل، نسخه ی بتای iOS 9.2 را با بهبود سافاری منتشر کرد

بتای iOS 9.2. اپل، بتای iOS 9.2 را با بهبود سافاری منتشر کرد

اپل به طور رسمی اولین نسخه ی بروز شده ی بتای  آی او اس ۹.۲ را همراه با یک نسخه ی جدید از نرم افزار Xcode کاربردی برای ساخت برنامه ها برای پلتفرم موبایل ایجاد کرد. به نظر می رسد که آی او اس ۹.۲ قابلیت های جدید بزرگی که انتظار داشتیم را ندارد اما یک یک سری ترفندهای جالب در آن به کار رفته که به کاربران کمک شایانی می کند.

بهترین چیزهایی که در این بروزرسانی اضافه شده، به مرورگر سافاری (Safari) مربوط می شود، “Action Extensions” جدیدی وجود دارد که سافاری از آنها به منظور ایجاد برنامه های شخص ثالث برای این مرورگر پشتیبانی می کند. این یعنی که شما در نهایت می توانید برنامه هایی مانند 1Password داشته باشید که برای پر کردن خودکار کلمه ی عبور در مرورگر شما استفاده می شود و بسیار مفید است. همچنین با فشردن طولانی مدت دکمه ی Reload  در سافاری به شما گزینه ی ریلود کردن صفحه را به طور معمول و بدون هیچ گونه مسدود کننده ی محتوایی که ممکن است نصب کرده باشید، می دهد.

هیچ صحبتی راجع به اینکه iOS 9.2 چه زمانی برای کاربران این دستگاه ساخته می شود وجود ندارد، اما iOS 9.1 و همه ی ایموجی های جدیدش هفته ی گذشته منتشر شد و از این رو انتظار می رود که این نسخه ی iOS 9.2 به این زودی نهایی نشود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر