;
coinex

جدید ترین آپدیت برای ایکس پریا زد 5 و ایکس پریا زد 5 کامپکت شامل بهبود های کلی خواهد بود، هنوز خبری از اندروید 6 نیست

جدید ترین آپدیت برای ایکس پریا زد 5 و ایکس پریا زد 5 کامپکت شامل بهبود های کلی خواهد بود، هنوز خبری از اندروید 6 نیست

ایکس پریا زد 5 و ایکس پریا زد 5 کامپکت، گوشی های جدید سطح بالای سونی شاهد یک آپدیت نرم افزاری خواهند بود، که اصلی ترین هدف آن مقابله با مشکل Stagefright و شامل بهبود های کلی می باشد.

حجم این آپدیت 281 مگابایت lمی باشد، که در حال حاضر در حال فراگیر و منتشر شدن در گوشه و کنار دنیا است. در حالی که سونی هنوز این تغییرات کامل را گزارش نداده بود، کاربران متعددی از طریق توسعه دهندگان XDA گزارش دادند که  این آپدیت جدید چندین بهبودهایی را به ارمغان خواهد آورد. برای مثال گفته می شود که دوربین آن بسیار سریعتر بارگذاری می شود، حس گر اثر انگشت بسیار دقیق تر عمل می کند و عملکرد کلی دستگاه بهبود پیدا می کند.

بنابراین اگر شما گوشی ایکس پریا زد 5 و ایکس پریا زد 5 کامپکت را داشته باشید، به زودی این آپدیت را دریافت خواهید کرد. به نظر می رسد که چک کردن آپدیت از طریق برنامه ی سونی برای کامپیوتر بسیار بهتر از انتظار کشیدن برای بروز رسانی OTA برای گوشی شما باشد.

به تازگی نسخه ی بین المللی ایکس پریا زد 5 کامپکت، در آمریکا و از طریق آمازون و به قیمت 430 دلار در دسترس قرار گرفته است. این ورژن از گوشی نیز به احتمال زیاد در هفته های آینده این آپدیت را دریافت خواهد کرد.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر