;
coinex

تصاویری از گوشی آلومینیومی ردمی نوت 2 پرو شیائومی

تصاویری از گوشی آلومینیومی ردمی نوت 2 پرو شیائومی

شیائومی ردمی نوت 2 در ماه آگوست منتشر شد. در حال حاضر، نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این تولید کننده در حال آماده سازی نسخه ای با روکش آلومینیومی از این دستگاه، به نام شیائومی ردمی نوت ٢ پرو می باشد.

 این دستگاه اولین گوشی شیائومی خواهد بود که مجهز به اسکنر اثر انگشت است. این موضوع هفته گذشته با تصاویر به بیرون درز شده ای از این گوشی تأیید شد، در این تصویر آشکار شد که اسکنر اثر انگشت در قسمت عقب گوشی واقع در زیربخش بیضی شکل دو فلش LED، می باشد.

امروز، تصویر دیگری که پانل پشتی این گوشی را نشان می دهد به بیرون درز شد. آخرین تصویری که از پشت ردمی نوت ٢ درز شده دقیقا با عکسی که قبلا به شما نشان دادیم مطابق است. حتی نقش برجسته آرم شیائومی و شبکه اسپیکر، در دو عکس یکی است.

شیائومی ردمی نوت ٢ پرو به تازگی گواهینامه 3C در چین، را دریافت کرده است که اجازه می دهد تا علامت ایمنی CCC را روی قاب گوشی داشته باشد. در واقع، تمام محصولات تولید شده در چین، و یا محصولاتی وارداتی به این کشور، باید از طریق فرایندی توسط این آژانس آزمایش شوند. و از طرفی این نشان می دهد که این دستگاه در مراحل پایانی انتشار است.
مشخصات سخت افزاری این گوشی شامل : صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 * 1920، چیپ ست اسنپدراگون 808 که با چیپست MT6795 مدیا تک جایگزین می شود و این بدان معناست که ردمی نوت ٢ پرو با یک پردازنده هگزا هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴١٨ خواهد آمد. ما انتظار داریم که دو نوع از این گوشی را ببینیم یکی با حافظه رم ٢ گیگابایتی همراه با حافظه داخلی ١۶ گیگابایتی که شایعه شده معادل 173 دلار قیمت گذاری می شود و نسخه دوم با حافظه رم ٣ گیگابایتی همراه با حافظه داخلی ٣٢ گیگابایتی که احتمالا معادل ٢٣۶ دلار قیمت گذاری خواهد شد. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی، دوربین جلو آن 5 مگاپیکسلی و همراه با باتری 3060 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

این گوشی به احتمال زیاد در نوامبر پرده برداری و عرضه می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر