;
coinex

فیلیپس دو گوشی هوشمند جدید با قابلیت صفحه نمایش “ضد نور آبی” معرفی کرد

فیلیپس. فیلیپس دو گوشی هوشمند جدید با قابلیت صفحه نمایش "ضد نور آبی" معرفی کرد

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که وقتی به صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود خیره می شوید احساس خستگی کنید و یا همه چیز را تیره و تار ببینید؟ این اتفاق به علت نور آبی منتشر شده از صفحه نمایش است. اما امروز فیلیپس دو گوشی هوشمند جدید در چین معرفی کرد که هر دو گوشی از یک تکنولوژی جدید استفاده می کنند که این سازنده آن را سافت بلو (SoftBlue) نامیده است. این صفحه نمایش “ضد نور آبی” مقدار این نوری که از این صفحه نمایش منتشر می شود را تا ۸۶ درصد کاهش می دهد. این قابلیت را تنها بر روی مدل های Sapphire S616 و Sapphire Life V787 فیلیپس که به تازگی رونمایی شده اند، می توان یافت.

این Sapphire S616 دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی می باشد. پردازشگر این مدل فیلیپس مدیاتک (MediaTek MT6753) است که شامل یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای و یک پردازنده ی گرافیکی Mail-T720 می باشد. یک رم ۲ گیگابایتی به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی در این گوشی کار شده است. برای افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند، دسترسی به یک اسلات میکرواس دی ۱۲۸ گیگابایتی قرار داده شده است.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با یک دیافراگم f/2.0 زیینت بخش پشت این دستگاه است در حالی که در جلوی این گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به کار رفته است که برای عکس های سلفی زاویه ی گسترده ای را در بر می گیرد و ویدئو چت را مدیریت می کند. این گوشی یک باتری قابل جابجایی ۳۰۰۰ میلی آمپری ارائه می دهد. دوسیم کارته است و از حالت آماده به کار دوگانه با اتصال 4G LTE پشتیبانی می کند. اندروید ۵.۱ هم با UI فیلیپس از پیش بر روی این گوشی نصب می شود. انتظار می رود که این گوشی در نوامبر و با قیمت حدود ۲۲۲ دلار عرضه شود.

انتظار می رود که گوشی Sapphire Life V787 هم در پایان نوامبر عرضه شود ولی راجع به قیمت آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست. این دستگاه هم با مشخصاتی مشابه Sapphire S616 همراه می شود و فقط در برخی جنبه ها با این مدل تفاوت دارد. به طور مثال، باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از تکنولوژی Xenium این تولید کننده برای فراهم کردن ۴۷ ساعت دوام در حالت مکالمه استفاده می کند. همچنین این دستگاه یک صفحه نمایش کوچکتر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی را به نمایش می گذارد و با تراکم پیکسل بالاتر ۴۴۱ پیکسل در اینچ کار می کند. در نهایت باید بگوییم که این دستگاه دارای یک دوربین عقب  ۱۳ مگاپیکسلی است که قابلیت تشخیص فاز فوکوس خودکار (PDAF) ارائه می دهد که این امکان را فراهم می کند که تنها در ۰.۲ ثانیه فوکوس کنید.

احتمالا این دو گوشی در ایالات متحده در دسترس نباشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر