;
coinex

سامسونگ 25 میلیون دلار صرف آلبوم جدید ریحانا کرد

سامسونگ 25 میلیون دلار صرف آلبوم جدید ریحانا کرد

به نظر می رسد یکی از بزرگترین تلاقی موسیقی و بازاریابی در گزارشات اخیر این ادعاست که سامسونگ در آلبوم جدید و تور آینده ریحانا به میزان 25 میلیون دلار حمایت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش هر دو اردوگاه به مدت هفت ماه در این معامله در حال مذاکره بوده اند که بنا به گزارشات آلبوم جدید ریحانا تحت عنوان “ضد(Anti)” و تور جهانی، تحت پوشش مالی سامسونگ قرار خواهند گرفت، این آلبوم هشتم ریحاناست و انتظار می رود که در چند هفته آینده منتشر شود.
جالب است توجه داشته باشید که ریحانا با برچسب “برای Jay Z’s Roc Nation ” امضا کرده است، یک مغول رپ که تا به حال همکاری طولانی با سامسونگ داشته است، و به تازگی کشف شد دفاتر سامسونگ را در دره سیلیکون (Silicon Valley)، ترک کرده است. این قضیه باعث شد که بسیاری به این باور برسند که شاید او در تلاش بود تا سرویس استریم موسیقی خود(Tidal) را به سامسونگ بفروشد، اما نیویورک پست نشان می دهد او در حال نهایی کردن همکاری با ریحانا بود.

به احتمال زیاد سامسونگ در ازای 25 میلیون دلار، از ریحانا می خواهد تا گوشی های هوشمند گلکسی ترویج دهد و حتی ممکن است از این خواننده محتوای منحصر به فردی برای ترویج سرویس Milk Music، در خواست کند. گفته می شود این شرکت به صورت یکپارچه با تور ریحانا همراه شده است، تا این حد که انتظار می رود، شرکت کنندگان کنسرت اشیاء بسیاری با نام تجاری سامسونگ ببینند.

.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر