;
coinex

گوشی شیائومی می 4 کاهش قیمت یافت

در حالی که در انتظار آمدن چیپ ست اسنپ دراگون 820 استفاده شده در گوشی شیائومی Mi 5 به عنوان پرچمدار بعدی هستیم، با این حال پرچمدار این سازنده کمامان همان گوشی قبلی است و خبری از آمدن Mi 5 به گوش نمی رسد.

دستگاه شیائومی Mi 4 بیش از 15 ماه پیش منتشر شد و در این بین این شرکت در تلاش است تا برای حفظ منافع مصرف کنندگان به عرضه شیاومی Mi 4i و Mi 4c بپردازد. شیاومی در حال حاضر، نیز در پیشنهاد دیگری برای جلب رضایت طرفداران خود، 17 درصد از قیمت گوشی Mi 4 را کاهش داده است.
پس از این تخفیف، دستگاه شائومی Mi 4 در حال حاضر معادل 200 دلار قیمت گذاری شده است، در واقع 40 دلار پایین تر از 240 دلار قیمت قبلی این گوشی. این نسخه ای از گوشی شیائومی Mi 4 که در این قیمت ارائه شده، دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل با تراکم پیکسل 441 پیکسل در اینچ، می باشد. چیپ ست اسنپ دراگون 801 ، که بالاترین تراشه کوالکام در آن زمان بود با پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 330 در ساختار آن بکار رفته است. از نقظه نظر حافظه، 2 گیگابایت حافظه رم، همراه با 16 گیگابایت حافظه داخلی، دارد. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل با گشادگی دهانه لنز f / 1.8، مناسب برای گرفتن عکس در شرایط کم نور و دوربین جلوی آن، 8 مگاپیکسل برای گرفتن عکس های سلفی، می باشد. همچنین این گوشی از وجود یک باتری 3080 می لی آمپر ساعتی، و اندروید 4.4.3 از پیش نصب شده بهره می برد.
انواع دیگر این گوشی نیز در دسترس است، از جمله یک مدل با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بومی و 3 گیگابایت رم به قیمت 285 دلار و یک مدل، با 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بومی و 2 گیگابایت رم به قیمت 269 دلار. البته اگر شما در انتظار پرچمدار بعدی این شرکت، دستگاه شیائومی Mi 5 هستید، شواهد نشان می دهد که اواخر فصل بعدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر