coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

هوآوی گام های بزرگی برداشته است و سامسونگ و اپل باید مراقب باشند

هوآوی گام های بزرگی برداشته است و سامسونگ و اپل باید مراقب باشند

هوآوی، این شرکت فن آوری چینی، چهارشنبه گذشته مدیر خلاق سابق اپل ابیگیل برودی را به عنوان کاربر ارشد طراح هوآوی برای دستگاه و بخش مصرف کننده شرکت، استخدام کرد.

با توجه به پروفایل لینکداین این شخص،برودی از سال 2002 تا 2011 با اپل کار می کرد، او در جایی که برنامه های کاربردی آی فون اصلی مثل آیکلود_ پلت فرم ابری اپل که در آن می توان داده های آی فون را و ذخیره عکس ها بک آپ گرفت_ توسعه داده می شد، فعالیت داشت. پس از آن هم، در eBay کار کرده است.
او ممکن است بر روی برخی برنامه ها و تجربه های کاربری برای دستگاه های مصرف کننده هوآوی، مانند گوشی های هوشمند، کار کند.
واضح است که هوآوی، از طریق شکستن دیوار بازارهای ایالات متحده، هدفِ در اختیار گرفتن سطح جهانی بیشتر از حال حاضر را، در سر می پروراند.
در طول فصل دوم امسال، گوشی های هوشمند آن، سهم بازار سامسونگ و اپل را در چین ربود، حتی شرکت هموطن خود، شیائومی را نیز پشت سر گذاشت.
این می تواند راهی برای این شرکت باشد تا تسلطی که شرکت های اپل، سامسونگ و ال جی در ایالات متحده، بر قرار کرده اند را کنار زند.
هوآوی اخیرا گوشی رده میانی P8 Light، را به عنوان اولین گوشی هوشمندش در ایالات متحده منتشر کرد و در حال حاضر این شرکت دارای سه گوشی هوشمند موجود در ایالات متحده است. این شرکت همچنین ساعت هوشمند هوآوی، را نیز عرضه کرده است، که با استقبال نسبتا خوبی در ایالات متحده مواجه شد.
مهمتر از همه این فعالیت ها، این شرکت توسط گوگل برای طراحی و ساخت نکسوس6P ، گماشته شد. گوشی های سری نکسوس یک نماینده از تصویر گوگل برای طراحی تلفن همراه است، بنابراین اینکه هوآوی به عنوان یک شریک برای ساخت نکسوس 6P انتخاب شده، یک معامله بسیار بزرگ برایش محسوب می شود.
همکاری با گوگل هوآوی را در کانون توجه، قرار می دهد واین به این معنی است که مشتریان آمریکایی می توانند از حضور این شرکت، در آمریکا آگاه شوند.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر