;
coinex

پوشیدنی های جدید ال جی برای کودکان لو رفت

پوشیدنی های جدید ال جی برای کودکان. LG GizmoPal 2 و LG GizmoGadget احتمالا در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین این اپراتور در زمان فصل خرید در تعطیلات ظاهر می شوند

یک توئیت از ایوان بلاس نشان می دهد که ال جی دارای دو پوشیدنی بر پایه ی ورایزون برای کودکان می باشد. LG GizmoPal 2 و LG GizmoGadget احتمالا در فروشگاه های فیزیکی و آنلاین این اپراتور در زمان فصل خرید در تعطیلات ظاهر می شوند. مدل GizmoPal اصلی دارای یک طرح ساده از جمله یک دکمه و یک اسپیکر بود و به عنوان یک دستگاهی که به والدین این امکان را می دهد که کودکان خود را کنترل کنند، ارائه شد. این کار هم با استفاده از دو روش، یک برنامه ی خاص و ردیابی بلادرنگ جی پی اس انجام شد.

این پوشیدنی جدید 2  GizmoPal یک صفحه نمایش برای ایجاد یک دستگاه بسیار بهبود یافته ارائه می دهد. هر دو پوشیدنی GimoPal 2 و GizmoGadget قادر به دریافت و برقراری تماس هستند و شما می توانید از گوشی هوشمند خود برای دنبال کردن کودکتان بر روی نقشه استفاده کنید. ورایزون هنوز این دو مدل را رسمی نکرده اما هنگامی که این اتفاق بیفتد قیمت و دسترسی به آن را هم مشخص می کند. با توجه به تاریخی که بر روی صفحه نمایش این پوشیدنی ها وجود دارد، احتمالا این دستگاه در ۱۲ نوامبر رسمی می شود.

مستقل کردن کودک در سن و سال پایین کار سختی است. اما به کمک دستگاهی مانند GimoPal می توانید احساس امنیت بیشتری را حس کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر