;
coinex

در حال حاضر فیس بوک قصد دارد، بازار محلی شما نیز باشد

در حال حاضر فیس بوک قصد دارد، بازار محلی شما نیز باشد

به نظر می رسد مارک زوکربرگ و تیم مهندسان او برای گسترش قابلیت های راه فیس بوک فراتر از اختیارات اصلی شبکه های اجتماعی، از دستیاران دیجیتال گرفته تا واقعیت مجازی، تلاش می کنند و در حال حاضر به نظر می رسد مانند بسیاری از سایت ها چشم خود را بر خرید و فروش دوخته اند.

تعداد منتخبی از کاربران از قابلیت یک بازار محلی جدید در داخل برنامه فیس بوک با خبرند، قابلیتی که به شما امکان خرید و فروش کالا در منطقه محلی خود را می دهد. البته هیچ خبری رسمی از فیس بوک وجود ندارد و در حال حاضر به نظر می رسد گزینه بازار محلی در مراحل بسیار اولیه از آزمایش است.
در نهایت، اگر به سرانجام برسد، می تواند تبدیل به یک رقیب کاملا تکامل یافته برای eBay، آمازون، ETSY، Craigslist و دیگر سایت های مشابه، شود. در هر نقطه ای که شما بتوانید با نزدیکان خود به خرید و فروش بپردازید، کار آمد خواهد شد.
ظاهرا صفحه بازار محلی در بالای گروه های محلی موجود فیس بوک که در حال حاضر در آن مواردی برای خرید و فروش مهیاست، ساخته شده است، بنابراین این به طور کامل، قابلیت جدیدی نیست، برای بهتر پیدا کردن این صفحات، جستجو و سازمان دهی آنها بهبود یافته است.
برخی از مقوله های کشف شده توسط این تست، شامل موسیقی، دارائی، اتومبیل، باغبانی، DIY، لباس و زیبایی می شود. مهم نیست که شما به چه چیزی نیاز دارید، به نظر می رسد بازار محلی اکثر قریب به اتفاق آنچه بدان نیاز دارید را پوشش می دهد.
اگر این آزمایش با موفقیت به پایان برسد و رسما عملی شود، یک دلیل بیشتر برای نگهداری برنامه فیس بوک بر روی گوشی خود، فراتر از به روز رسانی استاتوس های بی معنا و پست عکس، خواهید داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر