;
coinex

66 درصد آیفون هایی که iOS 9 را پشتیبانی می کنند، از این سیستم عامل استفاده می کنند

66 درصد آیفون هایی که iOS 9 را پشتیبانی می کنند، از این سیستم عامل استفاده می کنند

دو هفته از تاریخی که اپل iOS 9.1 را به همراه شکلک های اضافی و پشتیبانی از عکس های زنده، منتشر کرده، می گذرد. این به روز رسانی بسیاری از کاربران را به نصب آخرین ورژن سیستم عامل موبایل اپل ترغیب کرده است. در اوایل ماه گذشته 57 درصد از کاربران iOS از نسخه ی 9 این سیستم عامل استفاده می کردند. در حالی که مدت زیادی از عرضه ی iOS 9.1 نمی گذرد، که اپل ادعا می کند میزان استفاده از این سیستم عامل جدید 66 درصد است.

در ماه سپتامبر با میزان استفاده ی بالای 50 درصد، اپل اعلام کرد که در تاریخ عرضه ی آپیدت سیستم عامل های  iO، نسخه ی 9 سریعترین گسترش را داشته است. اطلاعات جدید نشان می دهد که یک چهارم کاربرانی که دستگاهشان می تواند iOS 9 را پشتیبانی کند، هنوز از iOS 8 استفاده می کنند و 9 درصد کاربران از iOS 7 استفاده می کنن.

همانطور که می دانید اپل قابلیتی به نام لایو فتو (Live Photos) به آیفون های جدید افزوده است که با وجود آن، دوربین آی فون ویدئویی از 1.5 ثانیه قبل و بعد از ضربه به شاتر در هنکام گرفتن عکس را ضبط می کند. بنابراین، هنگامی که شما به عکس گرفته شده نگاه کنید و بر روی صفحه نمایش برای فعال کردن 3D Touch فشار وارد نمائید، یک ویدیو 3 ثانیه ای مشاهده خواهید کرد، که حس زنده ای به جریان عکس گرفتن شما می دهد. در این بخش باگی وجود داشت که با به روز رسانی جدید حل شد، تا  از ثبت غیر عمدی عکس جلوگیری به عمل آید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر